torsdag 14 juni 2018

Vill inte förlora dig älskling

Aldrig förlorar du mig nu älskling (Aldrig förlorar du mig) Aldrig förlorar du mig (Aldrig förlorar du mig) För varje sommar vi får ska en vinter gå Men aldrig förlorar du mig Jag vill bara stanna här i en minut Mellan resten av livet och sista börjans slut Jag tror jag börjar gilla han i spegeln nu Så förena dig med mig i dessa. Jag vet att jag varit en dålig flickvän på en del fronter, och det är någonting som du absolut inte förtjänat att få uppleva, jag vet att det finns så mycket som jag vill ändra på angående mig själv, du är en sån otrolig pojkvän och det sista jag vill är att förlora dig. Du är min andra halva som jag vägrar att tappa bort.


Tanken av ett liv utan dig syster vill jag inte leva. Din lilla syster Noras. Rodrigo min älskling Du är som Ken Ring.

Jag svär de två mulattungarna du har känns som mina Fast jag innerst inne vet att det är dina. Han är ju fortfarande min älskling. Jag kommer inte ringa, på ett sätt vill jag ringa, på ett sätt inte men jag kommer inte göra det.


Får väl se om han hör av sig på julafton, hoppas på det men antagligen mest för att jag saknar att veta att han tänker på mig och älskar mig. Vill inte förlora dig. I ensamheten plågar jag mig själv, och låter tårarna finnas. För jag vill inte visa hur rädd jag är. Inte förrän jag kan röra dagen, sover jag en stund i den stigande solens ljus.


Så länge jag har dig så vet jag att jag kan klara allt, mitt liv är verkligen helt lönlöst utan dig , jag vill aldrig förlora dig , om du skulle lämna mig skulle det blir djupa hål i min själ, dom såren skulle aldrig försvinna.

Du är den finaste jag vet den underbaraste person jag träffat, jag vill för alltid vara din. Rousu - Kärlek till dig älskling. This feature is not available right now.


Please try again later. Jag behövde en flaska vin för att komma ner i London Det blev aldrig mycket sömn jag sov kanske. Du ville inte ha mig som mig, så du försökte att få mig att bli som dig.


Men jag vill inte vara dig , jag vill bara älska dig. Men du kunde inte acceptera mig för den jag va. Kan du inte erkänna att du aldrig kär i mig var? Min älskling jag saknar dig varje minut du inte är här.


Jag höll dig allt för länge kvar. CATARINA år har gått och jag älskar dig fortfarande lika mycket, hoppas på många år till. Erika Jag vill alltid ha dig vid min sida, älskar dig så Dan!


Om den nya partnern inte gillar vem du är, gör slut, ni var inte ämnade för varandra ändå. Du vill inte ha en konstgjord relation som exploderar efter bäst-före-datum. Du vill ha det som är äkta, med ett äkta du som en del i det.


Det är för mycket tristess och rutin. Om du inte vattnar din växt kommer den att dö. Du ser mig för den jag är och inte bara för min ridå av besvär.

Jag älskar dig alltid tydligt och klart, i mitt hjärta finns en plats med dig där allt är allting underbart. Med denna meningen vill jag avsluta min dikt. Det finns personer som inte tänker på hur man tar hand om dig , som inte har dig i åtanke, men som ändå bygger ett högt stängsel för att inte förlora dig.


Detta är relationer som är baserade på egot och en medberoende personlighet som kräver och förvränger något så nobelt som omtanke, vilket bara skapar ett ostoppbart flöde av tårar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg