måndag 25 juni 2018

När får jag mens quiz

Me är en sida där du kan göra tester om nästan vad som hellst. Du kan också skapa ditt eget quiz. Ja, det är frågan som många. Skapa egna quiz enkelt och snabbt som du kan dela med dina.


Complete (success) 1: Har du fått bröst. När får jag min första mens.

Men vilken kväll det var! Kan du lista ut när jag kommer få mens när du vet lite om mig o min kropp. När kommer den tillbaka, är detta normalt?


När och var ska jag söka vård för oregelbunden mens ? Kontakta en vårdcentral eller gynekologisk mottagning om något av följande stämmer in på dig: Du har haft oregelbunden mens under en längre tid och besväras av det. Du har fått en blödning som liknar mens trots att du kommit i klimakteriet och och inte haft mens på minst ett år. Hen vill berätta för alla att vi ses men det vill inte jag.


Vi är helt öppna, jag vill att alla ska veta hur mycket vi gillar varandra.

Vi håller ganska låg profil, men frågar någon om vi dejtar så säger jag såklart ja. Test: Var kommer du att. När jag har folk runt omkring mig och inte väcker uppmärksamhet. Lite kanske, men jag gillar mer att få saker än att ge. Svar på Riddle quiz nivå 278: Havet.


Ju mer jag får desto hungrigare blir jag. Endast jag själv kan säga vem jag är. Quiz – testa dig själv Har du koll på trafikreglerna? De flesta trafikregler är självklara. Eller är de verkligen det?


Många som frågar mig när dom kommer få sin mens. Det är super olika för precis alla. Vissa får samma som sin mamma, andra inte.


Min mamma t ex, hon fick sin mens då hon var år, jag var år då jag fick den. Hon hade regelbunden, min var oregelbunden. Väldigt olika person till person. Jag vet verkligen inte!


Vi fick avbryta mötet och någon körde hem mig.

Då och då övermannades Malin av liknande ångest. I stället lärde jag mig att gå undan när yrseln och känslorna av overklighet kom, och ingen märkte något. Emma Forsberg, 1 var tio år när hon fick mens.


Anna Nordbäck, 2 fick mens när hon var tio år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg