fredag 15 juni 2018

Kyss på pannan betyder

Vi har ett stort utbud av dukpannå och hjälper dig gärna att välja rätt. Fri frakt över 2kr. En oberoende tjänst som hjälper dig jämföra produkter, priser och återförsäljare online.


En puss på pannan kan betyda mycket mer än vad du tror. FRIDA har listat åtta olika typer av kyssar och vad de egentligen betyder. Jag tolkar en puss på pannan som att personen bryr sig mycket om mig.

Jag själv har det som ett tecken på att en person betyder mycket för mig. Pussar alltid mina småsyskon på pannan och tycker jag mycket om en kille så gör jag det även på honom. Kyssen ska inte nudda själva handen, utan kyssen ska ske i luften strax ovanför handryggen.


Kindkyssen, eller kindpussen, är en hälsningsgest. Kyss på pannan : Jag respekterar dig. Hand i hand: Vi gillar defenitivt varandra. Tryckta tätt mot varandra: Jag vill ha. Om jag pussar min flickvän på pannan så betyder det ungefär, ta hand om dig eller något sådant.


När min pojkvän pussar mig på pannan känner jag mig liten, på ett positivt sätt.

Och han är mitt skyd liksom. Men med en panna kyss betyder det i allmänhet samma sak. Om du är en fläkt av panna kyssar , är du inte ensam.


Av någon anledning älskar alla dem och vill få dem från de närmaste människorna. Här är vad det betyder när du får en panna kyss och också varför det är så. På allra sista tiden har Lidner dock återuppväckts ur glömskans utdragssoffa medelst en livgivande kyss från Horace Engdahl. Men trots att ett varumärket kan få sig en rejäl kyss så behöver det inte betyda att kunderna slutar konsumera produkten. Hon räckte fram en låda med godsaker och jag tog en kyss med mintsmak.


Innan dess hade han hunnit med att bli varnad i slutet av den första halvleken efter en oväntad puss på halsen från argentinaren Renato Civelli. Men i slutet av matchen lyckades en åskådare i Barcelonatröja med Messis nummer ta sig ända fram till den store lille liraren och ge honom en kram och en puss i pannan. Att kyssa en person är det mest effektiva och direkta sättet att förmedla en känsla. Genom kyssen kommer vi i direkt kontakt med den andra personen och vi kan känna den andras själ. Bland de olika typerna av kyssar finns en som är speciellt framstående och som kan inspirera djupa känslor, nämligen kyssen på pannan.


Eskimåkyssen – Era ansikten mindre än ett andetag ifrån varandra, gnugga era nästippar mjukt och försiktigt mot varandra. Denna kyss sägs ha uppkommit för att det ibland kan vara så kallt att läpparna. Alla minns hur ofta kysste honom på pannan som barn, sedan kontrollera temperaturen, sedan för gott uppförande eller i en explosion av ömhet.


Under årens lopp har vi mindre benägna att känna en kyss på pannan , men ändå händer ibland. Och en sådan kyss är ett tecken på en otrolig sexuell lust hos en man.

Det bör noteras att det är pojkarna som ofta kyssar sina tjejer i nacken och inte vice versa. Smack i pannan verkar det, alla kommer ihåg från barndomen. De unga männen kysser dock på pannan för att charma.


En ängel från himlen så tyst vår vän Oskar på pannan har kysst. Tommy Maxe Madelene Maxe Emma Maxe. När anser du att en kyss som en verklig och bestående kyss ? Smileys, eller smajlis som de också kallas, finns nästan överallt idag men ibland är det svårt att veta vad som menas.


Här är en lista över olika smileys och deras betydelse. Vad betyder det att följa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg