måndag 25 juni 2018

Bloggbevakning hannalicious

Deras svar: Att man bör bita ihop och ställa upp på sex, även om man själv faktiskt inte vill. Fel av mig, jag menar naturligtvis Anna Anka. Jag hittade direkt två favoritplagg – den gula kavajen med matchande short högst upp (men jag skulle förmodligen inte ha bar överkropp under kavajen) och den svarta byxdressen med knappar i sidan. Hon har bland annat släppt en badkollektion som jag tyckte var toppen, och nu kommer alltså ett sent sommarsläpp med kläder.


NA-KD och bilderna här ovan kommer från Hannas ”behind the scenes-inlägg”. Tiga ihjäl en fråga hjälper ingen, speciellt inte Hanna som verkar oförmögen att mogna och att tänka ett varv extra. Mer bevakning, mindre skvaller men mängder av åsikter om allt som har med sociala medier att göra. Det blir humor blandat med seriösa inlägg och tankenötter.


Allt du vill veta om min lägenhet, den platsbyggda bokhyllan och inredningen. Nu kommer inlägget ni väntat på. Vad tycker du om bloggbevakning och kommentarsfältet som tillåts där?


Bloggbevakning hannalicious

Läser du någonsin det som skrivs om dig i kommentarerna. Hoppas inte att du gör det. Tycker det är sorgligt att det är en sådan stämning i bloggen, som uppmuntras av bloggerskan och att ingen av er andra i branschen säger ifrån.


Om att våga säga ifrån och personlig utveckling. Hänger på Destino idag igen men eftersom jag ligger lite efter med bloggningen så. Svängde förbi lägenheten påväg bort mot Djurgården för att titta på färgen i sovrummet. Den ser fantastisk ut! Kommer bli så galet fint när det är klart.


Bloggbevakning hannalicious

Igår frågade jag er om tips på vad jag skulle kunna äta till middag som var nyttigt, enkelt och gott och jag fick hur mycket tips som helst så tänkte att jag behövde dela med mig av dem till er. Både Dani och Margaux har pratat så gott om frukosten på Destino så sista dagen på Ibiza bestämde vi oss för att äta frukost där samt hänga kvar hela dagen. Såg att ni klagat lite på bloggandet i veckan and I don’t blame you. Brukar ju ändå uppdatera minst gånger per dag men senaste dagarna har det bara blivit en. Hannalicious x NA-K Hannalicious x NA-K NA-K NA-K NA-K NA-KD.


Igår innan jag gick och la mig så förberedde jag frukost för idag eftersom att jag ville hinna träna och göra mig i ordning i lugn och ro nu på morgonen innan. Presentationer av tusentals bloggar, indelade efter ämnen, med. Får extremt mycket frågor kring New Yorks uteliv och promoters i NYC eller snarare promoters överlag och hur det fungerar.


Här i Sverige går det ju oftast till. Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan! Senaste nytt från bloggbevakning. När Isabella var mitt uppe i sitt lyxliv så ville hon bara ha mer, oavsett vad hon hade eller gjorde så ville hon göra det värre och större hela tiden. This video is unavailable.


Jag fick liksom inte till det och hade samtidigt inte tid att lära mig. För er som inte vet det så har jag sjukt nog aldrig tvättat själv i hela mitt liv trots. Och då var det måndag igen! Gårdagen var ju hur chill som helst förutom att jag inte kunde gå ut. Det var -26°C och Stitch vägrade att gå längre än altanen.


Bloggbevakning hannalicious

Hej älskade ni, Hade en underbar helg där jag tog det aplugnt. Träffade bebisar, alltså riktiga bebisar i ålder månader, inte så jag kallar kompisar bebisar. Har läst att det spekuleras om att min och Hugos kris skulle bero på otrohet.


Att Hugo skulle ha varit otrogen mot mig och att vi därför har haft det tufft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg