fredag 8 juni 2018

Michaela forni bok

Boka en föreläsning snabbt och lätt. Bertil Marklund bokas genom Athenas. Snabbt svar på din förfrågan. Lyssna på ari riabacke och andra talare.


En bok om att våga vara operfekt Forskning visar att perfektionism kan vara grunden till depression och ångest. Alltid bra priser, fri frakt från 1kr och snabb leverans. Boken har läsarrecension.


En bok om kärlek är en modern diktsamling om lycklig och olycklig kärlek. Korttexterna, som är självbiografiska, handlar om allt från tonårsförälskelser till mer mogna kärleksrelationer. Forni är ett nytt och modernt onlinemagasin. Michaela Forni har även gett ut boken Om att älska.


Hon älskar pasta, rödvin, yoga och att skriva (fyra böcker so far!). Om att älska är hennes andra textsamling och innehåller berättelser om hjärta, smärta och allt som hör till. När hon inte jobbar som moderedaktör på Nöjesguiden, spelar skivor eller driver klubbar skriver hon om kärlek och livet på sin blogg.


Det här är en bok med hennes personliga favorittexter ur bloggen samt några nya, inte publicerade texter. I samarbete med Maria Nila. I den här vloggen får ni följa med mig till Helsingborg när jag besöker Maria Nilas fabrik.


Vi tar en tur i fabriken för att kika. Vem behöver egentligen tänder. Tillbaka till sökresultatet. Spara i ny önskelista. Köp Jag är inte perfekt, tyvärr : Om.


Jag kommer ihåg min första förälskelse. Han blev förälskad först och jag förstod ingenting. Så började vi prata i telefon och jag som inte ens tycker.


Denna bok är förlagsny och oläst bok. Fokuset låg på tre böcker den här morgonen då vi även fick lyssna till författarna som var på plats. På andra sidan natten. Idag släpper bloggerskan och chefredaktören på Devote. Det är ett efterlängtat släpp för den tryckta boken är mycket populär.


Därför passar vi på och publicerar två intervjuer, en i text och en video. Du måste ha JavaScript påslaget för att använda nextory. Här hittar du instruktioner om hur du aktiverar JavaScript i din webbläsare.


Michaela forni bok

TANKEN MED DEN HÄR BOKEN ÄR ATT DU SKA KUNNA HA DEN I DIN VÄSKA ELLER PÅ DITT SÄNGBORD. Utöver bloggen har hon skrivit böcker och designat skor. Men framgången fick ett pris.


Hennes bok handlar om ångest och hur man är snäll mot sig själv. Hon fick snabbt en skara trogna följare och än idag bloggar hon i stort sett dagligen. Och nu är det dags igen.


Michaela forni bok

Om ett par månader släpper jag en fortsättning på den. Den kommer att bli lite tjockare, hundra texter, och precis som förra gången har jag med en text av en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg