torsdag 8 juni 2017

Mina sidor tele2

Vi skulle vilja visa dig en beskrivning här men webbplatsen du tittar på tillåter inte detta. Om du eller din entreprenör planerar ett markarbete eller av. Hos vår support får du information om och hjälp med bl a din.


Maxa ditt mobila bredband hos Tele2. Använd inloggningsuppgifterna som vi mejlade till dig vid köpet och logga in på Mitt Tele2.

Nu lanseras Com Hem Cloud - Tele2. Du ska känna dig trygg med att vi alltid har det bästa alternativet för dig. Hos oss är det enkelt att vara kun även när du vill byta abonnemang eller telefon.


På TSO Mina Sidor hittar du information om dina tjänster hos Tele2. Enklare inlogg, bättre överblick och bättre erbjudanden. Registrera ett konto på en minut! TeleMina sidor blir Mitt Tele!

I så fall klickar du på REGISTRERA DIG och fyller i. Börja året med Huawei P30. Köp den med abonnemang från GB så ingår Huawei Mediapad. Första gången du loggar in begär du ett nytt lösenord. Det gör du genom att klicka på Få ett nytt lösenord.


Du gör på samma sätt om du glömt ditt lösenord. Då kan vi också ge dig ännu bättre hjälp om du har frågor om köp, sparkonton eller lån. Logga in till Mina sidor.


Därför behöver vi veta vad du tycker om Mina sidor. Som inloggad kan du lämna dina synpunkter och förslag via knappen Tyck till. Vi använder cookies på forsakringskassan.


För att kunna använda Mina sidor behöver du acceptera cookies. Genom att skapa inloggning godkänner du Coops villkor. Klicka här för att läsa hur Coop hanterar din personliga information.


För att logga in behöver du ett BankI en säkerhetsdosa eller ett Mobilt SäkerhetsID. Com Hem ger dig kompletta tjänster för bredban tv och mobiltelefoni.

Med allt på samma faktura och en kundservice när du har frågor. Vårt erbjudande omfattar produkter och tjänster inom mobil telefoni, fast. Här kan du se dina tjänster och fakturor. Du kan felanmäla och ändra inställningar och uppgifter. BankID fungerar tyvärr inte med företagskonton i dagsläget, vi jobbar på det!


Vi återkommer när vi har mer information. För dig som är intresserade av detaljerna kring samgåendet så kan du läsa mer här. Där kan du som kund hos Com Hem administrera dina fakturor, se samtalsspecifikation, uppgradera och köpa till tjänster och mycket mer. Mina sidor är din personliga Kundservice - öppen dygnet runt, årets alla dagar.


Läs mer om cookies och hur vi använder dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg