onsdag 21 juni 2017

Byta facebook konto på spotify

Se till att avsluta eventuella prenumerationer på det befintliga kontot. Du behöver byta till ett nytt konto för att ändra din personliga. Du kan se ditt faktureringsdatum och hantera din plan på din kontosida.


Så här ändrar du dag för din Spotify -betalning: Avsluta din aktuella prenumeration. När din kontosida har ändrat Spotify Free (under Din plan) kan du prenumerera på Premium igen den dag du vill bli debiterad.

Du debiteras nu på eller runt den här dagen varje månad. Logga ut från Spotify och logga sedan in igen med FORTSÄTT MED FACEBOOK. Det är såhär att jag tidigare delat ett konto med min syster som vi haft under ett antal år. För ett par veckor sedan var vår mamma in på en Teliabutik och gjorde om sitt abonnemang och min systers abonnemang (där spotify kontot fanns). Tips: Se om du har e-postmeddelanden från Spotify i dina inkorgar.


I så fall är det troligt att du har ett konto kopplat till den e-postadressen. Om du inte har tillgång till den e-postadress som är kopplad till ditt Spotify - konto kan du inte återställa lösenordet, så då måste du skapa ett nytt konto. Den här funktionen är bara tillgänglig på facebook.

Vi är här för att hjälpa! Ta reda på hur du ställer in och använder Spotify. Läs mer om funktioner och felsökning och få svar på alla dina frågor.


Allt du behöver för att hållas i stämning. För alla lyssnare, artister, varumärken, utvecklare och musikälskare. Spotify är en digital musiktjänst som ger tillgång till flera miljoner låtar. Byt låt så ofta du vill.


Grejjen är att kontot är synkat med min morsas facebook , och hon utnyttjar inte det överhuvudtaget, vilket jag dock gärna skulle vilja göra. Jag undrar då om det finns något sätt att synkronisera vårt Spotify med mitt facebook - konto ? Min fru har ett premium- konto och vi skulle vilja ändra detta till Family så jag också kan vara med. Om hon väljer Starta Premium för Family vad händer då med hennes nuvarande abbonemnag, avslutas det eller blir det dubbelt?


Vi hittar ingenstans där vi kan ändra hennes Premium till Family. Syns din profilbild fortfarande i dina konversationer, och andra kan söka på ditt namn och skicka meddelanden. Klicka på Säkerhet och inloggning. Ange ditt nuvarande och nya lösenord.


Jag skrev till Sporifys kundtjänst för att få hjälp med att avsluta och radera mitt konto.

Istället tar de bort kopplingen från min mail till mitt konto utan att radera. Jag vill ha tillbaka mina spellistor osv och logga in på rätt. Något blev fel när jag tog bort applikationen från mitt ena facebook konto. Jag fick nämnligen inte brutit kontakten meellan spotify och facebook då jag bytt facebook konto. Du måste logga in för att fortsätta.


Kortuuppgifter syns på Spotify - kontot. Genom att logga in på Spotify Premium, med hjälp av ett användarnamn och lösenor kan man också se vilka kortuppgifter som är kopplat till kontot. Och på så sätt kan man använda sig av de uppgifterna för att genomföra köp online, utan att. Då du trycker in på Spotify från listan med musikkällor i din Sonos app så kommer du att se ett av smeknamnen med en liten pil som pekar nedåt och där skiftar du mellan de olika Spotify kontona. Spara på Spotify Premium for Students.


Obegränsat med musik, podcasts och mer därtill. Det ända jag har registrerat till mitt facebook konto är ju min epost, i alla fall vad jag tror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg