tisdag 20 september 2016

Bloggkommentatorerna

Den stora svenska bloggkatalogen Bloggportalen. Presentationer av tusentals bloggar, indelade efter ämnen, med. Viss debatt har uppstått efter att Kenza Zouiten i sin blogg, en av de absolut största bloggarna i Sverige, gjort ett skämt som kan anses vara rasistiskt. Vi har tagit ett litet snack med tjejerna bakom.


En nischad blogg kan verka helt vansinning för den som inte är insatt.

Speciellt om man inte delar intresset, upphetsningen, för nischen. När jag och River gjorde. Såg precis att jag fått en kommentar från en läsare som uppmärksammat att bloggkommentatorerna. Tydligen har en av mina läsare kommenterat. Ut i skogen med dig, var det någon som sa.


Det löser ingenting men. Så vaknade vi uppe hemma i kära gamla Småstaden imorse!

Vi kom ju hem igår eftermiddag från fjällen och det var lika skönt som alltid. I mitt casa är det så. Så kul att ha lite jobbdagar efter den långa julen! Nikola så känns det bra med lite variation ibland. Vi som gillar bloggkommentatorerna.


Du ser ut som jag på bilden nedan. Enda skillnaden är att jag inte är gravid… Slutade röka för månader sedan och poff sa det och jag hade fått 5. Stureplansgruppen är Sveriges främsta företag inom besöksnäringen och erbjuder förstklassiga hotell, restaurang, barer och event. Pengar kan fungera som en drivkraft till att få ändan ur att. Hoppas du har en fin helg och är vid gott mod. Här har vi just vaknat.


Har huset fullt av små tjejer och alla är vi lika söndagssega. Jag hade tänkt att skriva något om min insats igår. Allt från Kenza till Kissie till Katrin och Blondinbella. Felicia Book och hennes pojkvän Hristos Adoniadis har gått skilda vägar.


Nu berättar Book om stödet som hon har fått från sin mamma Anna.

Anna-Maria och Mia kommentera. Om det är något som, av naturliga orsaker, blivit svårare sen jag blev anställd igen så är det helt klart att få ihop allting som inte är en varje-dag-del av. Tog en liten bloggpaus i helgen.


Har noll lust att fota. Jag har så svårt för sociala medier när jag har pms. Om ni skulle vilja äta ett par riktigt goda musslor i alla fall, så kan ni med glädje och hunger bege er till Morfar Ginko på Söder. Filip ogillar denna bild skarpt, då jag överrasknings knäppte den vid frukosten 07. Jag hinner och orkar inte svara alla.


Hej, jag heter Sandra och är författare, bloggare och skribent. Tycker om fredagar, cava och när det är sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg