tisdag 6 september 2016

Är jag gravid spådom

Seriös spådam spår dig nu. Guidar dig om relationer, hälsa, jobb. Nya inkomstmöjligheter. Nyfiken på din framtid? Ring oss direkt så spår vi dig!

En oberoende tjänst som hjälper dig jämföra produkter, priser och återförsäljare online. Ett populärt och enkelt sätt att spå sig själv eller någon annan är att använda en pendel. Vanligast är att ställa en ja- eller nej-fråga till pendeln som sedan svarar genom att svänga. Här kan du gratis spå dig med online pendel och läsa mer om spådom med pendel.


Ett sätt att få veta säkert om du är gravid är att göra ett graviditetstest. Du behöver inte ens vänta tills efter att du har missat din mens innan du gör testet eftersom Clearblue Tidig Detektion Graviditetstest kan användas upp till dagar innan missad mens1. Grattis, du är gravid !

Gör ett test om 3-dagar igen för att se om strecket blir starkare! Har själv varit med om sådana streck som har visat sig vara kemiska. Dina svar kommer kommer att analyseras och du får ett procentuellt gravidindex mellan 0-1, där 1motsvarar nästan 1 säkerhet att du är gravid. Tänk på att testet inte ersätter en medicinsk undersökning eller ett fysiskt test.


Ditt testresultat är bara en indikation på sannolikheten att du är gravid. Letar du efter är jag gravid ? Vi garanterar att allt vi markerar som gratis verkligen. Jag är en tjej på år som är orolig för att vara gravid ! Jag hade oskyddat samlag i september (mitten på september någonstans) i år. Har haft väldigt oregelbunden mens sen jag fick den för två år sedan, kan komma efter flera månader ibland. Me är en sida där du kan göra tester om nästan vad som hellst.


Du kan också skapa ditt eget quiz. Många litar svar på frågan, är jag gravid , och vi har därför satt samman en artikel om de vanligaste frågorna på detta. Många skickar in sina symptom och vill ha svar på frågan från vår Barnmorska.


Vi förnyar och utökar spådom.

I över år har Gravid varit en informations- och inspirationskälla för gravida kvinnor. Jag undrar om kemikalier i hårfärg eller toning kan tas upp av kroppen och skada fostret? Spelar det någon roll om jag befinner mig tidigt eller sent i graviditeten i så fall? Om - har det stämt och vart ringde du då? Mensen har varit lite märklig efter det.


Den är ändå regelbunden även om den varar kortare tid. Men på sista tiden har min menstruation varit väldigt konstig. Jag vet på ett ungefär när jag har ägglossning och brukar då få lite ont i brösten och blir även något svullen om magen.


Jag bestämde mig för att överaska (och i hemlighet filma) min man med nyheten när han kom hem från jobbet och det är jag så glad att jag gjorde det, hans reaktion var så mysig att jag bara vill kolla på den om och om igen! Prenumerera om du vill följa med mig på den här resan! Hej, jag och min pojkvän försöker nu att bli med barn och försökte för första gången för ca två veckor sedan, samma dag som ÄL.


Hej jag är en tjej på år. Nu är det riktigt svårt att röra sig i magen. Trots platsbrist i magen kan det dröja två veckor till innan den vill ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg