fredag 23 september 2016

Hur blir jag snygg som kille

Sök bland foton, listor och bilder från din skoltid! I den här guiden går vi igenom saker du kan göra för att se snyggare ut, men som inte handlar om din klädsel eller dina accessoarer. Förhoppningsvis behöver du inte ta tag i dem alla, utan kan hitta 2-områden där du inser att du kan bli bättre, och som kan leda till en märkbar skillna både i ditt yttre och ditt inre. Ni kan fylla på vad som behövs för att bli snygg , ansiktet går såklart inte att ändra på.


Ja, hur blir man snygg som kille ? Hur skall man klä sig?

Fast att vi inte har träffat eller pratat vid på över ett år kan mitt hjärta inte gå vidare. Två frågor som förmodligen varenda man har ställt sig någon gång under livet. Förutom den genetiska delen där du har det du föddes med (ditt utseende) så finns det en del saker du kan göra för att bli snyggare och dessutom vara mer attraktiv. Jag ser tyvärr många som missar det där helt och det blir så fel ibland. Det skadar inte att vara lite påläst om hur modet ser ut och ha lite koll på hur man klär sig för den ålder man är i och för den aktivitet man ska göra.


Jag själv personligen faller stenhårt för välklädda karlar. Undrar du hur blir man snygg ? Vill du att fler ska titta en extra gång på dig med beundran?

Här kommer några tips, först hur killar ska se bra ut för att fånga fler tjejers blickar. För att få tjejen intresserad av dig läs detta. Men jag tycker att det är snyggt med killar som har typ stickade tröjor finns väldigt många fina på hm. Sen en helvit tshirt, en kofta med knappar framtill (färg spelar ingen roll) ett par vanliga jeans, lite häng men inte för mycket och så ett armband till. Me är en sida där du kan göra tester om nästan vad som hellst.


Jag äter tills jag blir mätt. Det försämrar ditt rykte även om det kan verka som du är en het kille kan tjejer känna sig mer besvärade om du har en lång lista bakom. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Så hur blir man snygg ? Svaret kommer här, vetenskapligt bevisat.


Inta dejten (eller dejtingprofilen) utvilad och med en öppen kroppshållning. Håll upp dörren och var allmänt artig och snäll. Om du kan, placera dig nära lagom snygga personer som kompletterar ditt eget utseende. Andas lugnt och dra ett litet skämt.


Men mest av allt ville jag bli omnämnd av killarna i samma termer som min bästis alltid blev. Hon hade långt blont hår, sprang en mil varje morgon och fick alltid höra att hon var ”fräsch”. Som en fruktsallad eller ett nystädat badrum!


För mig så spelar kroppen inte så jättestor roll, men det är ju inte fel om man har lite muskler.

Jag ville också vara fräsch. Killar kan vara hur snygga som helst, men egentligen handlar det nog mest om din utstrålning och hur du är som person. För om en kille är snygg men omogen så blir det direkt en turn-off för mig.


Skratta mycket, va charmig, inte för. Här är knep som får vilken kille som helst garanterat snyggare ! Kanske det finns någon tjej du vill ska upptäcka dig eller så kanske du bara vill bli allmänt fräschare! Här har du då knep som garanterat kommer göra dig snyggare ! Looking for an old soul like myself.


Jag undrar eftersom jag är hopplös förälskad i en tös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg