torsdag 29 oktober 2015

Skönaste raggningsreplikerna

Du är den perfekta inredningsdetaljen. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg. Det finns ju en hel vetenskap kring hur man raggar tjejer. Men i grund och botten tror jag det handlar om att helt enkelt vara ärlig och säga direkt vad man känner.


Skönaste raggningsreplikerna

Därmed riskerar det inte heller att bli något missförstånd. Det är skönt att läsa att ens åsikt kanske inte är helt så dum trots allt. Haha okej i denna video delar jag med mig av lite sköna raggningsrepliker.


Jag tycker faktiskt om dom haha. Av Kissies kommentarsfält att döma så verkar killarna vara väldigt påhittiga men föga framgångsrika men så är det också några av de värsta raggningsreplikerna i mannaminne. Till och med sämre än att fråga Kissie om det är hon som är Blondinbella, hehe… Den värsta jag hört är: ”The word of the day is legs.


Dom vanligaste raggningsreplikerna som jag får höra när jag är ute haha #128521; Tror ni dom funkar på mig? Jag kan ju garantera att dom första inte funkar för fem öre. Hatar att behöva förklara för människor vem jag är (speciellt när jag ser att dom vet mycket väl vem jag är). Vanliga, hederliga komplimanger kan faktiskt vara raggningsrepliker som funkar. Om personen du är intresserad av har otroligt vackra ögon eller riktigt skön humor är det helt rätt att säga det.


På så sätt visar du att du är intresserad och dessutom engagerad nog att tänka ut en unik, specifik komplimang. Har kan du skapa och slumpa fram många roliga raggningsrepliker och raggningsfraser. Du kan flirta genom att skicka raggningsreplikerna i textrutan nedan till någon du vill göra glad. Du kan ändra på texten och skriva dit t ex egna raggningsfraser om det behövs sjuka raggningsrepliker från svenskar på Tinder.


Alla vet ju att raggningsreplikerna är snaran som fångar hjärtat. Därför ger vi dig en topp trea raggningsrepliker på film. Utan konsekvenser får de ligga med vem de.


Dom här raggningsreplikerna skulle funka på mig. De kan vara roliga, platta och kanske lite väl på men de kan hjälpa dig att haffa någon på stan. Vad som funkar är givetvis oerhört individuellt och beror helt på person och situation.


Generellt kan man väl ändå säga att de bästa raggningsreplikerna är direkta frågor på vad din dejt precis pratat om – vilket visar att du är intresserad och har lyssnat. Gå armgång genom banan så fort som möjligt, samtidigt som du drar dina bästa raggningsrepliker. Armgång tränar upp din styrka i rygg, underarmar och bröst. Raggningsreplikerna kommer att väcka skratt och ett gott skratt förlänger livet.


ScooterMagruder rabblar upp de 1sämsta raggningsreplikerna och gör det galant. Men det är faktiskt tjejer också. Det kan kännas jättejobbigt och bjuda ut någon men det är som alla andra jobbiga saker i livet, när de väl är gjort är det så skönt efteråt.


Dock finns det självklart bra och dåliga sätt att göra det på. Här är några sätt du bör undvika att bjuda ut. Det känns i alla fall skönt att ha det överstökat sen. Jag gillade verkligen Fettfrälst! De var jädrans fräcka.


Jag ska äta frukost, måla om mina tånaglar och sen ska jag packa lite, vart inget av det igår även om det var planen. Slutade med att jag satt och hets-mailade istället haha. Insåg att jag hade massa mail att svara på och ta tag i lite jobb. Men känns skönt att det är överstökat nu.


Skönaste raggningsreplikerna

Serien har ett budskap och är helt asrolig - dessutom finns där nakenhet. Gubbar i humor får ofta vara nakna och roliga samtidigt utan att någon höjer ett ögonbryn medan en naken kvinna direkt blir sexualiserad. Därför är det så skönt att Bianca i serien går runt och är naken och rolig allt som oftast. Det sägs ju att av barn och fyllon får man höra sanningen! Vad kan vara roligare att skämt om, än det vi älskar mest?


Hur jag satt med mormor vid köksbordet. Hur fint och stilla vi hade det tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg