måndag 19 oktober 2015

Golflektioner stockholm

Fri frakt på beställningar över 4kr. Köp favoriterna hos oss! Välkommen till Golfcenter Danderyd träningsanläggning och testcenter. Bokning av lektioner kan du göra. Att vara Pro, a Golf Professional, är mer än ett yrke.


Det är också ett kall som växer fram ur passionen för spelet och glädjen av att lära ut spelet.

Du hittar all information och kursdatum längre ned på denna sida! Vad ingår eller håls spellektion med professionell golftränare och lunch efter genomfört spel. Stockholm - Viksjö GK.


Priset gäller för 1-personer som genomför upplevelsen samtidigt. Greenfee under spellektionen ingår inte i priset. Vi prioriterar högsta kvalitet på bollar, mattor och personlig service till ett mycket konkurrenskraftigt pris, allt för att besöket hos oss ska bli den upplevelse du förväntar dig.


Kista Golfcenter driving range i Akalla erbjuder kurser som prova på golf, nybörjarkurs för grönt kort, slå längre-kurs och privatlektioner med PGA-Pro. Det bästa sättet att utveckla din golf på riktigt är genom en serie privatlektioner där du får anpassad träning just för dig.

Klicka här för att boka en tid. Du får även ta del av ett oslagbart utbud av tävlingar och mycket annat kul. Billig brevlådeklubb – Sök igenom bästa fastighetsförteckningarna på Mitula. Här finns vi - Karta på hitta. Vi erbjuder en mycket populär Butik och Driving Range öppen året om!


Vi rekommenderar varmt spellektionerna som blir mer och mer omtyckta, då det hjälper den som spelat flertalet år att njuta mer av träningsmomentet. Golfklubbs drivingrange ligger direkt vid parkeringen och är mycket smidig att besöka. Min tränarfilosofi utgår från att ingen elev eller sving är den andra lik och att det är avgörande för resultatet att jag kan anpassa mig till.


Salongen har rader. Vill du vara vältränad lagom till säsongstarten? Ta chansen att slipa svingen inomhus under tiden. Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår hemsida.


Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta. Tillägg med 1kr för extra person. Om ni önskar hjälp med kurser, vintergolfträning, företagsevent, eller andra typer av upplägg, kontakta mig för offert. För mer information om Christer Ekmans golf, besök christerekman.


Det finns möjlighet att se bl.

Eleverna bokar mattor i förväg och betalar dessa i receptionen innan lektion. Golflektion min, personer min 1. All betalning sker på plats hos mig. Betala gärna med kort eller swish. Gäller bokninger fler än personer, kontakta mig först, tack.


Norråva Golfklubb ligger 35min från stockholm i en mycket vacker skärgårdsmiljö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg