fredag 16 oktober 2015

Mallorca tips 2015

Your Official Ticket Retailer! Get the most from your sightseeing! Boka ditt Hotell i Mallorca online. Hitta billiga sista minut flyg NU - och njuta av soliga Spanienl ! Mallorca : Mons Kallentofts bästa tips För ett år sedan bestämde sig Mons Kallentoft för att göra verklighet av drömmen att leva spanskt stadsliv.


Mallorca tips 2015

Han delar nu sin tid mellan Stockholm och Palma på Mallorca. Under våra tips presenterar och delar vi med oss utav det som vi tycker är bäst och aktuellt på Mallorca just nu. Vi ger er våra personliga favoriter blandat med information som kan vara kul att känna till vid ett besök på Mallorca. Mallorca -kännaren Elisabet Garcia Dahlbäck har besökt ön i över år. Här delar hon med sig av sina favoriter.


Här är klassiska tips att göra på Mallorca. Som alla inbitna ­Mallis-älskare bör känna till – som Palma, Soller, Valldemossa och Deià. LÄS OCKSÅ: härliga tips till Mallorca. Vingårdarna i inlandet på Mallorca. Prova vin på öns äldsta bodega.


På Mallorca finns flera små vingårdar, men även stora, etablerade. Flera av dem ligger i närheten av varandra, vilket gör att man kan beta av ett antal under samma dag. Svårt att inte förälska sig. Mallorca är en fantastisk ö med så himla mycket härligt att erbjuda.


Några av tipsen nedan har jag skrivit lite mer ingående om och de hittar nu under. Den bredaste guiden om Mallorca på svenska! Nästintill allt finns att göra på Mallorca och dagarna går att fylla med äventyr från morgon till kväll.


Vi vill påstå att det finns något att göra för alla. Om du reser till Mallorca i juli och augusti bör du boka boende i förväg eller kontakta en resebyrå i Palma eller på flygplatsen. Upp till rabatt i Mallorca.


Sista minuten-erbjudanden. God mat, goda drycker, vacker natur, charmiga byggnader och bra shopping. Jag kan egentligen ingenting om Mallorca , men vill åt det genuina och det som kanske mer passar för ett par.


Mallorca tips 2015

Kan inte ni dela med er av era bästa tips på Mallorca ? Både till mig och till varandra för inspiration. Vill ni se mer från sist jag var här så kan ni läsa om det här: – En outfit från Mallorca – En dag på stranden vid. Nu märker jag att ni är många som börjat planera inför er sommarsemester. Mejlen trillar in med frågor kring Mallorca. Vad roligt att ni ska åka hit, jag tycker inte ni kan göra ett bättre val.


Jag tänkte sätta ihop lite info här om vad jag vet kring boende på ön, både att hyra, mer permanenta och även några av mina favorithotel. Ska du resa till Mallorca ? Jag har varit på Mallorca flera gånger och här har jag samlat mina bästa tips på hotell, restauranger, hur man tar sig runt, sevärdheter och stränder. Du kan också se kort fakta och annat som kan vara bra att veta innan man reser till Mallis! Det är lätt att älska Mallorca med alla små badvikar, natursköna vandringsleder och trendiga restauranger.


Här kommer några av våra bästa tips inför resan till Mallorca. Många turister hinner sällan med att utforska det sydöstra hörnet av Mallorca , vilket är synd. Stranden Es Trenc är det närmaste Västindien man kan komma i Europa.


Här hittar man de bästa badvikarna med det klaraste vattnet. Med start i januari kommer vi att göra en nysatsning på vårt nyhetsbrev om Mallorca. Vi räknar med 6-utskick per år och kommer med tips , råd och tester av vad Mallorca har att erbjuda.


Mallorca tips 2015

Varje utgåva kommer att ha ett fördjupande Tema som bör vara intressant för alla som har någon relation till Mallorca.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg