torsdag 4 augusti 2016

Sigrid let's dance

Nu berättar dansparet om relationen. Då får väl folk spekulera om de vill då, säger Sigrid Bernson. Let’s dance ” börjar efter Melodifestivalen, men det är ändå repperiod.


Tar jag mig an en profil att träna med vill jag vara professionell och vara där, inte inne i mitt. Det är lite sorgligt nästan. Foto Patrik Lindén, Stylist Evelina Af Engström. Hej alla fantastiska människor!


Som ni kanske har hört så kommer jag inte att medverka i Lets Dance kommande säsong. Det blir ett kärt återseende i tv-rutan i vår. Det har återigen blivit dags för Sigrid Bernson, 3 att snöra på sig dansskorna och ge sig in i årets upplaga av ” Let’s Dance ” på TV4. Men Sigrids liv har inte varit någon vidare dans på rosor den senaste tiden. Snacka om att du har mycket saker på gång nu.


Sigrid let's dance

Haha, det här är ingen direkt nyhet. Samir och Sigrid står varandra. Ingemar Stenmark och Cecilia Ehrling. Benjamin Wahlgren Ingrosso och Sigrid Bernson. Markoolio och Cecilia Ehrling.


Anton Hysén och Sigrid Bernson. Mattias Andréasson och. Programmet produceras av Mastiff och ger svenska kändisar en möjlighet att få lära sig dansa och tävla i tävlingsdans. Men när den nya omgången drar i gång nästa vecka kommer hon inte att vara med - enligt Aftonbladet väljer dansaren att lämna TV4-programmet.


Sigrid let's dance

Det gick att skära i romantiken med kniv när Sigrid Bernson och Robin Bengtsson svävade fram i en långsam vals i senaste omgången av ” Let’s Dance ”. Programledarna Tilde de Paula Eby, 4 och David Hellenius, 4 kunde inte låta bli att retas med Robin och Sigrid. Sigrid : “Jag föreställer mig juryn utan kläder” Allmänt. Bakom hennes bländande leende finns en riktig vinnarskalle.


Jessica Andersson och Kristjan Lootus. Hänt rapporterar om att det har varit extra kämpigt för Robin och att de har fått tränat hårt. Man ska inte ljuga, vi ligger efter den här veckan. Hon har dansat hem flera segrar i TV-programmet Let’s Dance i TVunder åren. Nu är hon aktuell med ett framträdande i Lindesberg – men inte som dansare.


Jag skriver musik också och nu har jag fått chansen att komma till Lindesberg och sjunga. Det ser jag verkligen fram emot, säger Sigrid Bernson. Efter år är Lotta på Liseberg lika populärt som alltid.


Allteftersom säsongen fortgick fick tittarna se hur Camilla Henemark fick en blackout i direktsändning och totalt glömde bort sina steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg