fredag 5 augusti 2016

Bloggbevakning tungården

Influencernas ”favoritbutik” Royal Design – och med ”favoritbutik” menar jag så fort det vankas ett betalande samarbete. Känner mig lite som svamp bob fyrkant i profil annars, haha! Petra Tungården inspirerade Kylie Jenner. Jag tänker att det här bara är ytterligare en fix idé som görs när det vankas fotografering för att man har fått för sig att det ser bättre ut.


Står ju bara med handen på bilderna, glider ju inte runt med handen på magen. The charset for this site is utf-8.

Med tanke på att Bloggbevakning lägger upp kanske tio inlägg per dag så scrollar jag förbi tills jag ser Cissi, Lady Dahmer, något om mig själv eller de allmänna som brukar innehålla den där sköna humorn med glimten i ögat som jag föll för hos Camcam. Den som många säger är borttappad nu. Hon har drivit, även med mig. Igår fick jag sms från Olle, som målar i lägenheten.


Så nu bär det av dit för att kika så peppppppppppppppad. Sedan ska jag och Snarro ta en shoppingrunda på. Jag möter Camilla Gervide som skriver bloggen Bloggbevakning.


En blogg som gick från noll till hundra och som på kort tid blivit väldigt omtalad.

Camilla rör upp många känslor, blir ifrågasatt, uppskattad och har läsare som engagerar - och ibland spårar det ur i kommentarsfältet. Sveriges härligaste bloggar! Den stora svenska bloggkatalogen Bloggportalen. Presentationer av tusentals bloggar, indelade efter ämnen, med. Att banken knackar på menar jag.


Nu gottar vi ner oss i soffan, vältrar oss i det och följer bloggbevakning med ytterst noggrannhet. Nu har vi bevis så det sjunger om det. För så nära sanningen skulle vi aldrig komma utan dessa förträffliga inlägg skrivna i affekt, kanske lite bitterhet av bloggbevakning själv.


Alltså jag vill så gärna ha en fyrbent lurvig hund. Just nu passar kanske inte det optimalt i vårt liv. Men fy tusan vad det vore mysigt.


Ta del av allt innehåll på Resumé Starta din prenumeration. Mer bevakning, mindre skvaller. Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan! Här presenteras alla bostäder som är till salu i Stockholm, Göteborg, Malmö, Lun Varberg, Falsterbo och Skanör.


Skärmbild: bloggbevakning. Bloggen drivs av Anna-Maria och Mia.

Ut i skogen med dig, var det någon som sa. Jag har aldrig någonsin spenderat så mycket tid utomhus som under denna fas. Det löser ingenting men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg