fredag 12 augusti 2016

Citat om kärlek till sitt barn

Ordspråk om Mamma och citat om Mamma. Här är författarens bästa citat. Vi har skickat ett mejl till din epostadress. Barn behöver kärlek ,. Kärlek är något vi alla vet om.

Våra föräldrar, pojkvän, barn , husdjur, vänner etc. Dessa citat av kärlek visar de saker du behöver veta och se. Utan kärlek finns inget liv. Jag hoppas att du kommer att dela sjuka med de du älskar.


Citat om att kärleken övervinner allt. När man hittat helt rätt. Att vara småbarnsmamma är det hårdaste jag varit med om.

Att veta att du är där - oavsett om det är nära eller långt borta - betyder att jag aldrig är helt ensam. Man litar på sitt eget omdöme och måste inte ha bekräftelse från andra för att känna att man duger. En person med god självkänsla uppfattas ofta av omgivningen som trygg, vänlig och accepterade. Att ge sitt barn en god självkänsla leder ofta till att man tar väl hand om sig själv när det till exempel gäller sömn, mat och hälsa. Varje barn är ett tecken till oss att gud ändå inte börjat tvivla på mäniskorna.


Rabindranath Tagore) Så försiktigt, så varsamt, så ömt en far lyfter upp sitt nyfödda barn. Förbluffad av den kärlek han känner… eftersom han egentligen aldrig trott på underverk. Ur ” Till en liten baby” av Pam Brown) Ingen människa kan. Om det är din mamma kan du kyssa henne när som helst. Men om det är någon annan måste du fråga först.


Jag ser på det så här: Att kyssas är kul om du tycker om det, men det är ett fritt land och ingen borde tvingas till det. Hur får man kärleken att vara? Du kommer aldrig hitta någon som älskar dig, tar sig an dig, och bekymrar sig mer för dig, än jag gör.


Om du inte hatar mig mer än gång i livet – gör jag inte mitt arbete tillräckligt bra. Det gör jag inte heller. I det här avsnittet hittar du de bästa citaten någonsin om en mängd olika ämnen.

Från liv till kärlek och allt däremellan. Vänligen läs vårt urval av de bästa citat här. Citaten handlar om allt du kan tänka dig, men framför allt kärlek. Jag behöver inte sånt krångel.


Adam, år) Hur bestämmer man sig för vem man ska gifta sig med? Du måste hitta någon som tycker om samma saker. Om du till exempel tycker om sport, ska hon tycka om att du tycker om sport, och förse dig med chips och dip under tiden. Gud sade: ”Din ängel kommer alltid att prata om mig och lära dig hur man kommer tillbaka till mig, men jag kommer ändå alltid att vara nära Dig! För ögonblicket var det väldigt tyst i himlen, men röster från Jorden hördes och barnet frågade snabbt.


Gu om jag ska lämna Dig nu, snälla, tala om för mig vad min ängel heter! Här hittar du ca 200st skarpa och upplyftande citat för att inspirera dig till ett härligare liv! Letar efter roliga citat om kärlek , bröllop mm att ha i festhäftet.


Inte som barn sagt det har jag redan utan jag vill ha andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg