fredag 3 mars 2017

Paypal kontakt telefon

Cookies hjälper oss att anpassa PayPal för dig och en del är nödvändiga för att vår webbplats ska fungera. Cookies gör också så att vi kan visa dig anpassade erbjudanden och kampanjer, både på vår webbplats och andra platser. Men du bestämmer så klart.


Paypal kontakt telefon

Du kan när som helst hantera cookies. Behöver du kontakta vår kundtjänst? Logga in på ditt konto och klicka på ”Kontakta oss” längst ner på sidan. Sedan kan du välja om du vill skriva eller.


Contact PayPal for to all of your online payment questions or to for our services! Hur verifierar jag mitt PayPal -konto? Vad händer om jag har glömt bort min e-postadress? Hur gör jag för att visa eller ändra min kontoinformation?


Hur lägger jag till ett betalkort till mitt PayPal -konto? Hur lämnar jag in ett klagomål till PayPal ? Hur fyller jag på pengar på mitt PayPal -konto? Jag har glömt mitt PayPal -lösenord. I över år har vi på Svea hjälpt företag och människor till en bättre ekonomi. Vi fortsätter att skapa tjänsterna som gör det.


Achten Sie darauf, dass Sie die Betreffzeile der verdächtigen E-Mail nicht ändern und leiten Sie die Phishing-Mail nicht als Anhang an PayPal weiter. Möchten Sie Ihr PayPal -Konto kündigen, benötigen Sie keine Postanschrift oder Kontaktdaten. Wir zeigen die Vorgehensweise im Artikel Konto bei PayPal löschen und im nachfolgenden Video.


Paypal kontakt telefon

Falls ihr lieber telefonisch Kontakt über die PayPal -Hotline aufnehmen wollt, könnt ihr kostenlos beim Kundenservice anrufen. Aus dem deutschen Mobilfunk- und Festnetz ist der Anruf kostenlos. Vi har just nu mycket att göra och det kan ta längre tid än vanligt innan vi svarar.


Teknisk hjälp med HPs produkter och tjänster. Här har finner du riktlinjer för service och försäljning via telefon och digitala kanaler. Läs mer Kontaktuppgifter om du vill nå oss på Kontakta eller vill komma i kontakt med någon av våra medlemmar.


PayPal ist im Onlinehandel ein beliebter Zahlungsanbieter. Insbesondere kleinere und mittelgroße Händler bieten gerne die unterschiedlichen Zahlungsmethoden von PayPal an. Sollten Sie einmal Probleme mit Ihrem PayPal -Konto, mit einer Zahlung oder andere Fragen haben, steht Ihnen eine Auswahl verschiedener Kontaktmöglichkeiten zur Verfügung. Cookies help us customize the PayPal Community for you, and some are necessary to make our site work.


By browsing this website, you consent to the use of cookies. PAYPAL ist ein VEREIN der BETRUEGER, diese BETRUEGER-Firma hat mein Geld gestohlen und seit mehreren Tagen antwortet nicht mehr auf meine eMail Anfragen oder auch am Telefon werden staendig irgendwelche dummen Ausreden mitgeteilt. PayPal kontrollerar denna information och om inte detta är korrekt så kan du inte ställa in kontot. För att spärra ditt abonnemang använder du samma nummer som ovan.


Paypal kontakt telefon

Hitta kontaktinformation för support via chatt, telefonnummer eller e-post för dina HP-produkter, inklusive serviceplatser och status för repartioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg