tisdag 27 augusti 2019

Ladda ner storytel

Helt enkelt den bästa digitala bokupplevelsen du kan få. Starta din provperiod idag! Massor av böcker väntar på dig. Ladda ner appen från: Eller scanna QR-koden med din mobil.


Prova de första dagarna utan kostnad! Lyssna och läs obegränsat för 1kr per månad.

Vad jag vet har jag de systemkrav som krävs (Windows 10). Måste jag ha ett abonnemang för att använda Readern? Varför tar vissa böcker längre tid att ladda ner ? PC som är gratis att ladda ner och använda. För att göra din nerladdning säkrare har vi valt att länka till originalkällan som mjukvarans upphovsmän.


Hur tar jag bort mina nedladdade böcker? Tas offline-böckerna bort om jag loggar ut? Hur länge kan jag vara offline?

Behåller jag böckerna jag laddat ner ? Hej igår fick jag en ny mobil samsung galaxy soch laddade då på nytt ner storytel i den. Fick hem appen men den står bara och tuggar! Får även ett felmeddelande att det är för dålig nätveks uppkoppling för att den kan spela upp boken.


Jag kan inte heller ladda ner boken i offline läge? Du kan även spara ner boken direkt om du, när du har ljudboken öppen i Spelaren, klickar på de tre prickarna längst upp till vänster och väljer Spara offline. Under tiden ljudboken laddas ner rekommenderar vi att du inte klickar på någonting annat i appen eller stänger appen tills 1 av boken har laddats ner. Det kräver en del lagringsutrymme men gör dig betydligt mer mobil och det finns ingen risk för att boken stannar pga dålig internetuppkoppling. Det är praktiskt eftersom du kan ladda ner boken via ditt nätverk hemma och lyssna på den t. Du laddar ner dem i appen genom att klicka på knappen offline på bokens detaljsida eller i spelaren.


Man kan bara ladda ner bok i taget, så om du startar flera nerladdningar blir de inte klara samtidigt. Storytel - bästa tjänsten för ljudböcker! Under din provperiod har du tillgång till alla apparnas funktioner och kan lyssna på vilka böcker du vill och även ladda ner ljudböckerna gratis (men du måste ha ett aktivt konto för att lyssna på dem även efter nedladdning).


Hur många enheter kan man logga in på per konton? Vilka enheter fungerar BookBeat på? Fungerar BookBeat utomlands?


När nedladdningen börjar, behöver du inte fortsätta att uppmärksamma Hämta aktiviteter, kan du sluta spela din video eller lämna storytel. GetFLV kommer att göra allt för att du i bakgrunden.

Vår vision är att göra världen till en mer empatisk plats, genom fantastiska berättelser som kan delas och uppskattas av vem som helst, var som helst och när som helst. Nu kan du själv sätta bokmärken, ladda ner boken i offline och lyssna i olika hastigheter! Det senare kräver att du har boken i offlineläge. Och du, det går att ha böcker i offlineläge nu! Här hittar du gratis böcker på svenska och engelska.


Målet med Hitta ljudboken är att det ska vara lika enkelt att ladda ner lagliga ljudböcker som det är att ladda ner från torrent-sajter. Om du laddade ned en ISO-fil för Windows sparades filen lokalt på den plats du valde. Om du har ett DVD-bränningsprogram på datorn som du vill använda för att skapa installations-DVD:n kanske det öppnas om du dubbelklickar på ISO-filen.


Högerklicka annars på ISO-filen och välj Öppna med och välj sedan DVD-bränningsprogrammet. Genom avdelningen Storyside ger de även ut böcker i skriven form, genom de införlivade bokförlagen. Innan du laddar ner Så funkar Sveriges Radio och public service – ett studiematerial på lätt svenska om medier och journalistik så behöver du ange detta: Jag vill gärna få tips om relevanta skolmaterial och få möjlighet att tycka till i intressanta undersökningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg