måndag 19 augusti 2019

Kyss på halsen betyder

En kyss eller en puss kan säga väldigt mycket om hur en person känner för dig. Om din crush pussar dig på kinden kan det vara för att hen gillar dig som vän, men det kan också betyda att hen har känslor för dig men inte vågar visa det. Kyssa på baksidan av handen eller handflatan är söt och känslig. Lite vampyr som men alltid trevligt, kyssar på handleden är härligt och överraskande.


Och den innehåller även två andra handlingar förutom kyssar. Kyss på pannan: Jag respekterar dig.

Vad varje rörelse betyder. Hand i hand: Vi gillar defenitivt varandra. Tryckta tätt mot varandra: Jag vill ha. Kyssar på halsen är väldigt trevliga. Då jag känner mannens andedräkt mot min hals vill jag genast ha honom mellan mina ben.


Egentligen handlar det mesta om att jag vill bli sedd och bekräftad som kvinna. Jag gillar när mannen tar tag i mig, vill ta på mig överallt och visar att han njuter av att vara med mig. Cancer i munnen kan visa sig som en vårta eller ett sår som inte läker, knölar på tonsillerna, tungan eller på utsidan av halsen.


Det kan också visa sig genom att man får halsfluss på ena sidan av halsen som inte går över trots att man tar antibiotika.

Det pirrar i hela kroppen och man kan absolut inte undvika att bli våt. Det är det absolut bästa sättet att sätta igång mig på :-P Fler som håller med? På vägen hem från dagis ville han hoppa i varje puss. Säkerhetspersonal lyckades inte stoppa mannen förrän han gett Messi en kram och en puss på huvudet. Innan dess hade han hunnit med att bli varnad i slutet av den första halvleken efter en oväntad puss på halsen från argentinaren Renato Civelli.


Kyssen ska inte nudda själva handen, utan kyssen ska ske i luften strax ovanför handryggen. Kindkyssen, eller kindpussen, är en hälsningsgest. Att kyssa är mer än bara en beröring. Du använder till exempel ansiktsmuskler såväl som 1muskler från andra delar av kroppen när du kysser någon. Det finns till och med ett vetenskapligt fält som vill ta reda på allt som finns att veta om kyssar – filematologi.


Målet är bland annat att studera det mänskliga svaret på kyssar. För att bekräfta en diagnos behöver läkaren ta ett prov från halsen med tops. Om resultaten är oklara kan en halskultur behöva tas. När man talar om vanliga infektioner som överförs via kyssar finns den här alltid med. Herpes är en infektion som kan hittas på läpparna, i munnen eller på tandköttet.


Nu vet du vad kyss betyder och innebär! Betydelsen av kyss dess innebörd kan variera! Glosbe, online-lexikon, gratis.

Bläddra milions ord och fraser på alla språk. Man uttrycker därmed en önskan att ha en kvinna. Medan många damer lika som män kysser och känna andan i halsen , men känsliga punkter på halsen de finns på olika platser och leta efter dessa områden - jobb man som vill ta med partnern njutning. En undersköterska i Medelpad blundade när en man på gruppboendet ofredade en dement kvinna genom att kyssa henne mot hennes vilja. På andra fotomontage syns president Obama kyssa sin kinesiske kollega Hu Jintao och Venezuelas president Hugo Chavez.


Och puta med läpparna om du vill ha en kyss ! Enkelt knep är att se om den du är intresserad av får rodnader på halsen när ni pratar med varandra. Det betyder att din attraktion är besvarad. Utan att tänka på det rör vi vid vårt hår när vi pratar med någon vi känner attraktion för. När anser du att en kyss som en verklig och bestående kyss ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg