onsdag 30 mars 2016

Ful dotter

Pink fick höra att dottern tycker att hon är ful för att hon ser ut som en pojke med långt hår, något som artisten tog upp i sitt tacktal på VMA. Min dotter säger att hon är ful. Jag vet inte var det kommer ifrån för jag tycker ju att hon är underbart söt och har alltid sagt det till henne.


Enligt mig är min dotter världens vackraste. Men sett objektivt så är hon faktiskt.

Jag och min man (hennes pappa) är väldigt snygga. Vi har bra kroppar och utseende är på topp. Vi är båda men ser betydligt yngre ut. När vi gifte oss sa folk hela tiden era barn kommer bli så vackra osv.


Idag har vi två söner och en dotter. Pappan slog och slog tills skohornet gick sönder. Antingen överreagerar du på något sätt och då kan du behöva hjälp med det.


Eller så är din dotters utseende faktiskt ordentligt avvikande vilket i så fall kanske oroar dig.

Antonio hotade Marías dotter med kniv och tog henne till en avskild plats. Där förgrep han sig på henne och livet skulle aldrig bli detsamma för María och hennes dotter igen. Båda mådde fruktansvärt dåligt efter händelsen, och María klandrade sig själv eftersom att det var hon som skickat iväg sin dotter.


Om det ena problemet är att dottern inte får vad hon behöver är det andra problemet att mamman inte lyckas förmedla det budskap hon vill förmedla. Mamman vill lära sin dotter att hon duger precis som hon är. Att alla människor – oavsett utseende – är värdefulla och värda att bli omtyckta och älskade.


Kompisens dotter Han runkade häftigt sin kuk och så frustade han till och stråle efter stråle med sperma lämnade hans kuk och landade i Fridas söta lilla ansikte. Han fortsatte att runka till den nästan var slak varpå han stoppade in den på nytt i hennes mun så att hon kunde slicka av den. För en gång så går kondomen sönder eller så glömmer du ta piler å era barn kommer va fula å handikapat å ni är ju bara helt störda. Pinks 6-åriga dotter kände sig ful – läs stjärnans kärleksfulla svar.


Se Pinks starka VMA-tal, där hon berättar om dotterns hårda ord om sitt utseende. Att min dotter var en skönhet verkade inte gå in i henne och jag märkte hur hon jämförde sig med sina smala klasskompisar. Det gjorde ont i hjärtat och jag gjorde allt för min dotter skulle trivas med sig själv. Köpte påkostade märkeskläder, smink och dyra gymkort, som hon använde ett par gånger.


Min mamma blev jätte arg när jag läste inlägget du skrivit här om att nån har sagt att din dotter är ful ! Jag blir glad när jag ser bilderna på henne när. Din dotter är så himla vacker!

Kan inte din dotter bo hos sin pappa lite mer? Dock är din man, trots att han är 2 den vuxne här och han får lov att härbärgera sin irritation, det är dottern som är barnet. Lena: Hej Katerina, jag har en kille som är år.


Efter skilsmässan träffade Nils Tham skådespelerskan Félice Jankell, 2 som är dotter till journalisten Annika Jankell och skandalomsusade skådespelaren Thorsten Flinck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg