tisdag 29 december 2015

Spådam esmeralda

Sista minuten-erbjudanden. Esmaralda, spår dig gratis! Jag är en tvättäkta spåkärring som väglett människor i snart år. Jag ser din framtid och ditt förflutna.


Någon tipsade mig om spådom, vilket jag aldrig prövat innan. Hon har även en blogg där man kan ställa gratisfrågor och har man tur svarar hon. Jag undrar om det är någon som har någon erfarenhet av henne? Om du har blivit spådd av henne, har något av det hon har spått slagit in?


Jag hade en känsla av att det vore kul med en spådom men visste inte vem jag ville anlita. Ni tipsade om flera person men ändå kände jag inget speciellt i maggropen. Hem › Forum › Övriga frågor › Övrigt › Varning för bedrägliga sk spådamer Etiketter: spådamer spådom Detta ämne har svar, deltagare, och uppdaterades senast för år, månader sedan av Jane Lyzell. Jag har beställt flera seanser av henne och jag är väldigt nöjd med henne.


Googla på spådam esmeralda så kommer du till hennes hemsida och blogg. På bloggen spår hon också gratis om man har tur, men mest utförliga och trovärdiga svar får man via seanser. Jag arbetar garanterat seriöst och iakttar tystnadsplikt.


Våra spådamer ger dig svaren på de stora och viktiga frågorna. Varje människa är unik och behovet av andlig vägledning ser olika ut. En spådam ser tydligt vad det är som just du behöver i din rådande livssituation. Det centrala i livet är oftast kärlek eller andra relationer, familj, arbete, studier eller ekonomi.


NYHETERREPORTAGE DEL 1. För 1kronor i minuten lovar de dig att spå din framti att de finns där för dig och att du kan lita på dem. Jag är nöjd med båda två, men framförallt Zelda som ger konkret spådom och råd. Hon har också andra tjänster som nyckelkort, änglaguiden och livstema. Speciellt Zelda var träffsäker i spådomen och gav suveräna råd och vägledning. Henne kan jag rekommendera.


Jag vill ju gärna prova andra också. Men nu till min fråga. Vi sänder TarotTV där vi kan spå dig i direktsändning.


Spådam esmeralda

Prata med ett medium eller spådam om det okända, läsa ditt horoskop och förstå mer om astrologi. Esmeralda gav mycket bra svar. Jag har provat många spådamer och sierskor genom åren, vissa har varit riktigt bra medan andra har varit direkt usla. Behov av något sådant just nu.


Adresser, telefonnummer och kartor till alla företag och personer. Hitta med hjälp av vägbeskrivningar och gatubilder. Skip navigation Sign in. Jag har alltid varit medial och den andliga sfären har följt mig genom livet.


Spådam esmeralda

Genom min gåva har jag spått och bistått mina medmänniskor under mer än. Spådom i runor är en tjänst där du kan spå dig online. Alldeles gratis varje gång och ibland skrämmande träffsäkert :) Klicka in och testa redan idag!


Sveriges bästa nyhetssajt med nyheter, sport och nöje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg