tisdag 17 maj 2016

Telia spotify familj aktivera

Här hittar du tjänsten för dig! Med oss kan du uppdatera oftare. Surfa fritt på sociala medier. Tjänster och lösningar för företag. Upptäck möjligheterna med Telia.


Telia spotify familj aktivera

Den här guiden vänder sig till dig som inte har ett Premium-konto. De kommer automatiskt bli en del av familjen när den förbetalda perioden för premiumkontot upphör (1-dagar senare). Klicka på Acceptera inbjudan för att komma vidare. Om din familjemedlem försökt bjuda in dig men du inte fått något e-postmeddelande kan inbjudan skickas manuellt istället. Välj aktiveringssätt beroende på om du tecknat tjänsten till ditt bredband eller till ditt mobilabonnemang.


Uppgradera till Premium. Ställ din fråga eller gå med i vår Community! Länken finns även på Mitt Telia. Efter att du har loggat in klickar du på Abonnemang.


I rutan som nu visas klickar du på Registrera för att komma till aktiveringssidan. Jag följde instruktionerna för att aktivera spotify och så kommer jag fram till den här sidan där det står. Man jag gick in på spotify och har det inte än. Om du betalar för Premium Family via en av våra partner ser du inte den nya planen ännu.


Du får ett e-postmeddelande. Inga övriga rabatter kan tillämpas. Inga återbetalningar eller krediter utgår för del av månad.


Telia spotify familj aktivera

Principen var då att för 1kronor får man fem premiumkonton att dela ut - en bra deal eftersom jag i mitt fall hade gett bort det femte till morsan. Emanuel Persson ‎ to Telia Sverige. Lyssna på miljontals låtar – Telia. Jag vill bara ha konto och betala 1kr i månaden.


Jag betalar för premium familj , nu står det free på våra konton. Har kollat med Telia , de säger att det är aktiverat. Detta hände i fredags! Inbjudan premium familj. Spotify har också börjat.


Presentkort är giltiga i tolv månader efter inköpsdatumet. De kan inte lösas in tillsammans med andra rabatter eller kampanjer, som till exempel Premium for Family, Premium for Students eller erbjudanden om testperioder. Med hjälp av olika familjer , från norr till söder med varierande förutsättningar men liknande behov, skapar vi en tjänst som gör vardagspusslet smidigare.


Till och med roligare. Telia Smart Family är tjänsten som skapas av familjer för familjer. Close We use cookies to give you the best online experience. By using our website you agree to our use of cookies in accordance with our cookie policy.


Saken är att vi gör samma sak via netflix, där han betalar för ett konto med upp till två användare, och vi har aldrig råkat ut för något, så jag tänkte jag skulle stå för spotify. Huruvida kontotypen blir tillgänglig för icke Telia -abonnenter framöver återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg