tisdag 31 maj 2016

Lilla svåra krysset 3

Ny tjänst - Har du kört fast med korsordet? Ta hjälp av vår smarta ordsök. L 1 L och V 17: Vi får höra en instrumental version av visan Vart ska du gå min lilla flicka.


L 18: Sten och Stanley framför Klättra upp för stegen. På engelska heter den Tie a yellow ribbon round the old oak tree.

Den handlar alltså om en ek. L och L 15: Nice work if you can get it framfördes först av Fred Astaire. Välkommen till vår nya hemsida! Tankesport ägs av det anrika korsordsförlaget Keesing. Kryssnöjet (svar) Kategori: HV - Hemmets Veckotidning.


Svåra krysset (svar) Kategori: ÅR - Året Runt Av: ch. Webbplats med interaktiva korsord där du kan vinna priser.

Lös korsor sudoku och andra ordspel på nätet i din dator eller surfplatta. Tävla och vinn fina priser. Lär ” Lilla Lasse sitter och gråter” och i den texten av Alice Tegner står det: Lasse ro hem, Lasse ro hem.


Korsord fyller 1år! Precis samma inspelning som spelades upp i detta kryss finns på Spotify med Jan Johansson. Så jag är övertygad om att det är den - men jag känner inte igen den #128516; Fortsatt trevlig helg! Gå till Lilla krysset : Löser du Ordsmedjan är du med och tävlar om blomstercheckar, och klarar du Lilla krysset kan du vinna biobiljetter. Lös Seniorens kryss 1: Klicka på det kryss du vill lösa.


Om du vill vara med och tävla om blomster- eller biocheckar, fyll i formuläret och klicka på Skicka. Här får du hjälp direkt i Sveriges största korsordslexikon! Det vill säga, Östen Nilssons Sportkrysset löser jag aldrig. Svarta Lilla Koltrast blir tvungen att lämna Sverige när vintern blir för sträng. Del : Innerst inne är vi alla lika.


Mästarkryss är en utmaning för dig som älskar riktigt kluriga kryss. V och V 11: Vi inleder dagens kryss med Ted Gärdestads fina sång Jag vill ha en egen måne.

Den ska vara med på en begravningsgudstjänst som jag ska leda nästa vecka. Den avlidna brukade lösa Melodikrysset varje vecka. Uppdatera Kryss Gilla hemsidan. Tidigare lösningar av Melodikrysset hittas i menyn TIDIGARE KRYSS , där hittas lösningar från vecka till och med vecka 2. Dagens kryss var inte så särskilt svårt , även om jag är osäker på vilken operett det var som vi skulle hämta kallet nunna i från. Nu ska jag svara på kommentarerna innan jag sätter mig framför tv:n för att njuta av Vinterstudion.


I morgon blir det en dopgudstjänst i grannförsamlingen innan jag ska övningsköra med äldsta dottern. Nyhetsprogram för barn och unga. Vi har korsord i alla svårighetsgrader, sudoku, sökord och många olika pysseltidningar för stora.


Programledare: Aida Pourshahidi och.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg