torsdag 14 november 2019

Till min älskling text

Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda! Min älskling – text Evert Taube. Du kan sången och texten i all min musik och för mig är du alltid speciell och unik.


Jag önskar dig enbart lycka i livet och ber dig att inte ta allting för givet. Men en sak är säker, det lovar jag dig att alltid ska Du vara vännen för mig.

Min kärlek till dig är så himla stor. Du har gjort mitt liv mycket bättre än för. Du är världens bästa flickvän som jag har. Grattis på födelsedagen, min kärlek, jag älskar dig, min älskling ! För mig, det finns inget bättre än att dela denna dag med min favorit person: du. MommesFlicka 97views.


Jag älskar dig så grymt mkt älskling.

Sarah Dawn Finer - Kärleksvisan TEXT. Du är min ögonsten och mitt livs diamant. Att få ha dig vid min sida dag och natt är det bästa. Att få känna dina läppar emot mina är som att drömma.


Att du är min och ingen annans är så underbart. I en kommentar till texten skriver Taube ”…fri tolkning av den skotske poeten Robert Burns dikt med samma ämne”. Det är dig jag lever för.


Du är ingen groda , du är en prins tack för att du finns Du förgyller min dag och gör mig glad” Vill du gå ner i vikt då kan du läsa mer här om hur du kan banta snabbt. Du peppar mig i livet, med jobb och min träning. Du gör allt för att det ska gå bra för mig och för att jag ska lyckas. Du öppnar alltid dörrar för mig, låter mig gå före, tar jackan åt mig och skjuter in stolen åt mig när vi ska sätta oss någonstans. Du anar inte hur mycket jag älskar dig.


För varje dag som går älskar jag dig mer och mer. Du är så snygg, älskar ditt hår, din kropp, och framför allt din personlighet! Vi har sån tur att vi får vara med varandra och till våren ska vi ut och vandra.

Jag vill se på månen med dig vill du se den ihop med mig? Tillsammans i en vacker glen för att sedan tillsammans åka hem. Så underbar är du, min vän, och ser så vacker ut, och älska dig det ska jag än när havet sinat ut! När hela havet sinat ut och bergen smält till glöd!


Ja, älska dig, det ska jag än när jorden ligger död. Sångtext Änglamark — Evert Taube: Kalla den änglamarken eller himlajorden om du vill, Jorden vi ärvde och lunden den gröna, Vildrosor och blåklockor och. Passande text till min älskling , år tillsammans igår! Har inga äldre bilder i datorn.


Lika minnesvärt som den dagen som jag fyllde och jag fick en helt underbar dag tillsammans med bara dig i Guadeloupe. Vad det blir det får du veta när vi ses nästa gång älskling ! Min mormor brukade sjunga Sov i ro för mig, men då både hon och jag är glömska (hon år - jag skyller på ammningen)har vi glömt bort texten. Hoppas att du får en underbar dag idag.


Genom åren har den modifierats till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg