torsdag 28 november 2019

Roliga kärlekscitat

Letar efter roliga citat om kärlek, bröllop mm att ha i festhäftet. Inte som barn sagt det har jag redan utan jag vill ha andra. För att ett äktenskap ska bli riktigt lyckligt måste mannen vara döv och kvinnan stum?


Kärlekscitat ger utrymme för hjärtat. Citat om kärlek uttrycker en känsla av trygghet som du får från att vara älskad.

Många av dessa citat kan du hänvisa till ditt eget kärleksliv. Dessa citat om kärlek är en spegel av andras tankar. Dessa roliga citatens syfte är att skapa humor om seriösa ting. Några roliga citat döljer viktiga budskap med ett skämt.


Det ger både möjlighet till eftertanke, men också en känsla av ironi då vi människor är ganska bra ibland. Behöver du förslag för fina kärlekscitat på svenska? Då har du kommit till rätt ställe.

Så klart att Demi Moore har fått Nobel-priset! Vi har samlat flera bra citat om kärlek. Jag har kollat runt på de flesta bröllopssidorna på internet, men behöver mer hjälp att finna korta söta kärlekscitat att fästa på gåvor till gästerna! Kanske någon har ett boktips eller bra sida på nätet som kan hjälpa mig. Att gå till jobbet är inte alltid det roligaste, men denna lista är!


Kolla in dessa roliga citat om jobb som både kan ge dig ett gott skratt och lite. Alain Benoit Att inte ha blivit älskad är otur, att inte kunna älska är en olycka. Man älskar, det är allt. Utforska asobieszkodas anslagstavla Citat på Pinterest.


Visa fler idéer om Citat , Romantiska kärlekscitat och Citat mor dotter. Letar du efter bra och kända kärlekscitat på svenska och översatta från andra språk kan du hitta dem här. De är alltid lika aktuella. Har du ett bra citat om kärlek eller romantik, tveka då inte att skicka in den till oss så publicerar vi den här. Hitta fler citat på Dagens citat eller Knep och knåp.


Här har vi samlat några av våra favoriter. Det som är så bra med roliga citat är att de på ett kort ögonblick får oss att tänka till och genast le eller nicka instämmande.

Om man vet att man har gjort fel och ändå inte är helt villig att säga förlåt så kan man ju dra till med “Älska mig mest när jag förtjänar det som minst för det är då jag behöver det som bäst”. Roliga och kärleksfulla citat. Denna pin hittades av Abigail Giles. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest.


Every single day I think about you before everything else. Visit the post for more. Peter Jidhe som sitter i studion på Friidrotts VM för TV gjorde nog den värsta blunder nyss. Han hälsade alla tittare välkomna till Sverige. I want you to be here and hold me.


Kiss me and tell me how beautiful I am. Här hittar du välkända citat som kan passa till ett sånghäfte som skall användas vid ett bröllop! Jag skickar ibland bilder med kärlekscitat till min flickvän. Eller skriver av citaten och skickar.


Men hon har börjat ignorera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg