måndag 9 juli 2018

Hur kollar man saldo på telia

Här hittar du tjänsten för dig! Med oss kan du uppdatera oftare. Surfa fritt på sociala medier. Tjänster och lösningar för företag. Upptäck möjligheterna med Telia.


Du kan även se ditt saldo på Mitt Telia. Se din surfmängd på Mitt Telia. Har du mobilabonnemang eller mobilt bredband kan du logga in på Mitt Telia för att se din kvarstående surfmängd. Visa saldo på ditt bonuskonto.


När du har loggat in så klickar du på det abonnemang det gäller. Där visas hur mycket surfmängd du har kvar att förbruka. Klicka på brevsymbolen för att skicka ett sms.


Skriv surfmängd i textfältet om du har ett mobilt bredbandsabonnemang. Du får nu ett meddelande till din inkorg med uppgifter om hur mycket som återstår av din dataförbrukning. Hur kollar man saldot på telia refill från en annan telefon? Svar på allt är ett community-baserat forum där medlemmar kan ställa frågor om vad som helst. Vi har samlat många år av kunskap och publicerar nu detta för alla att ta del av.


Dvs hur många minuter eller megabyte jag har tillgodo? För att se ditt saldo eller hur mycket surf eller minutrar du har kvar på ditt kontantkort loggar du antingen in i appen Telenor Ladda eller på ladda. Jag har visst tappat minnet - kan någon hjälpa mig? Som medlem kan du här läsa lite kort info om Mannikel och. Halebop på min Galaxy Ace II så jag vet vilka koder som gäller, men hur.


Hur kollar man saldo på telia

Logga in eller registrera dig för att svara. Tjena, jag vill då veta hur man kollar hur mycket pengar man ringt för, som titeln säger. Hur aktiverar jag mitt kontantkort från Halebop?


Så ring Telia eller gå till någpn av deras butiker. I Resurs Banks app Loyo kan man lägga in sitt presentkort genom att ange kortnummer för att på så sätt kunna. Ska prova logga in på Halebops hemsida när jag kommer hem, har alla uppgifter rörande kontantkortet där. Det gör du via hemsidan, välja Jojo-tjänster och ”Se saldo.


Hur kollar man saldo på telia

Fyll i kortnummer samt CVC-ko klicka på Se mitt kort och sedan på ”Återladda”. Laddningen skickas då ut till biljettsystemet igen. Tänk på att du behöver vänta timmar innan du kan göra ett köp med Jojo-kortet på en buss eller biljettautomat.


Om du vill hålla koll på ditt saldo hos Comviq så gör du det enkelt i vår app, på din mobil eller webben. Följ bara instruktionerna du hittar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg