fredag 1 december 2017

Telefonterror

Diskusjonen om telefonnumre er delvis moderert. Hver dag legges det til tusenvis av innlegg, så det er ikke mulig å kontrollere hver enkelt kommentar. Telefonterror , vad göra?


Jag har själv en gubbe som ringer mig hela tiden, detta har pågått av och till under års tid. Har du blitt oppringt av et ukjent nummer, kan du raskt finne ut om det er en selger som. Jag antar att jag inte är ensam om att utsättas för samtal med svenska telefonnummer från lite olika riktnummer, Malmö, Stockholm, Växjö m.

Elsi Nilsson i Höganäs är riktigt besviken på Telia. I flera års tid har hon haft ett ständigt återkommande problem med sin telefon. Ringer dette nr til Telia kundeservice, kommer ikke fram, legger på så kommer det i displayet mitt smart tlf Leif Bjarne Espedal!


Jag undrar lite om detta med ofredande. Talade nyligen med en polis om vad som krävs för ofredande. Han tycke inte det räckte som underlag för. Vi har folk med ulik bakgrunn og erfaring, i alle aldre, dekker vi et.


Citaten är tagna från hemsidor. Jag svarar inte heller på skyddat nummer.

OM det är viktigt så lämnar man ett meddelande eller så skickar man ett sms. Skapa konto med e-post. Fyll i din e-postadress och ett valfritt lösenord för att skapa ett konto. Du kan sedan börja spar ord i egna listor direkt. Computer Sweden är Sveriges största nyhetskälla inom it och affärer.


Vi publicerar dagligen nyheter som du kan ta del av via sajt, mobil, nyhetsbrev och event. This feature is not available right now. Please try again later. Fortsätt läsa TELEFONTERROR OCH MAILBOMBNINGAR Hoppa till innehåll.


TIMRÅ Ett par i Timrå har flera gånger per dag under fem månaders tid blivit uppringda från ett telefonnummer som de spårat till Italien. Directed by Peter Carpentier. With Gedeon Burkhar Heinz Weixelbraun, Martin Weinek, Gerhard Zemann. Glosbe, online-lexikon, gratis.


Bläddra milions ord och fraser på alla språk. Spotify app on any device or platform. För drygt en månad sen dömdes en 48-årig smålänning till sex månaders fängelse för olaga förföljelse.


Offret var en kvinna i Höganäs som under. Die beste Möglichkeit um zu verhindern das Opfer lästiger Werbeanrufe aller Art zu werden, ist die sogenannte.

Sparo skulle kunna stå för Sparombudsmannen. En sådan borde absolut finnas i detta idiotsamhälle. Men jag ser mig mer som en manlig motsvarighet till Spara i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg