fredag 1 december 2017

Michaela forni blogg

Shoppa varumärket till kampanjpris idag! Aktuella kampanjer Hemelektronik! Michaela Fornis blogg har i års tid har varit en av Sveriges största. Hon älskar pasta, rödvin, yoga och att skriva (fyra böcker so far!).


Lyssna på och läs nyheter, tips och bilder inom Karriär, Wellness, Skönhet, Mode, Teknik och Träning.

Forni är ett nytt och modernt onlinemagasin. Hennes liv, hennes resa och hennes val som hon gör i det, och det är egentligen den enda specifikationen man får när man väljer att följa henne. Allt annat är beroende på omständigheter. Dante Forni , timmar gammal”, skriver hon, tillsammans med ett kort videoklipp på den lilla krabaten. I kommentarsfältet syns gratulationer och lyckönskningar från flera kända profiler.


Hon fick snabbt en skara trogna följare och än idag bloggar hon i stort sett dagligen. Trots att dom lever helt olika liv och deras bloggar är helt olika varandra så älskar hon hans humor och hur han beskriver sin familj samt att han och Paula är så generösa med deras liv. NU är allting färdigt och jag kan äntligen berätta för er att jag från och med nu är medlem i CUBE-familjen och kommer att flytta min blogg dit.

Jag tackar Life of Svea för den här tiden och ser så mycket fram emot allt nytt som väntar. Nu berättar hon om lyckan för Nöjesbladet. Men hon är inte bara en av Sveriges största bloggare utan även entreprenör och författare. Det har varit en pina att.


Fornis blogg heter Flest skor vinner men framgångskonceptet bygger mer på att ha de vassaste och högsta klackarna. Michaela en diktsamling med olika kärlekstexter från sin blogg. Resultatet blev En bok om kärlek.


Och nu är det dags igen. Om ett par månader släpper jag en fortsättning på den. Den kommer att bli lite tjockare, hundra texter, och precis som förra gången har jag med en text av en bloggläsare.


De skrev dagbok i digital och väldigt offentlig form och myntade begreppet ”dagens outfit”. Baaam har kartlagt bloggarna vi älskade, hatade och inte kunde sluta snacka om – och tagit reda på vad de gör i dag. Vaknade strax efter lite på grund av att det är den tiden jag brukar gå upp och lite på grund av att jag har en katt som gärna påminner mig att det är dags. Kommer ni ihåg att jag inte hade fått tummen ur att gå och klippa mig på ett par år? Bloggen drivs av Anna-Maria och Mia.


Michaela började blogga när hon var år helt enkelt för att hon älskade att skriva.

Hon är nu och bloggen har varit en del av hennes jobb de senaste åren. Bland annat har Michaela varit delägare i en webbshop, medverkat i realityserien Glamourama, jobbat som DJ, skrivit två böcker, varit moderedaktör på Nöjesguiden, vice vd på mode- och bloggportalen Devote och designat en egen skokollektion. Hon bor i ett område som tillhör Oscars församling.


Min blogg handlar om mig och mitt liv. Här får ni läsa allt i från vår vardag, olika recept, outfits till djupa tankar och funderingar. En salig blandning av allt helt enkelt.


Hoppas att ni gillar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg