torsdag 11 maj 2017

Comviq obetald faktura

Enkelt, billigt och användarvänligt fakturaprogram. SMS:a faktura till 3för att snabbt få svar om din faktura är betald. Du får tillbaka ett SMS med information om obetalda fakturor , belopp på fakturorna , plusgironummer, förfallodatum och OCR-nummer. Klicka på bilden så får du enkla och tydliga förklaringar av de olika posterna på din faktura.


Har du glömt att betala din faktura behöver du betala den så fort som möjligt.

Det snabbaste sättet att betala en sen faktura är att registrera autobetalning via kort inne på Mitt Konto. Din betalning registreras direkt och ditt abonnemang börjar fungera som vanligt igen. Vad händer om jag glömmer att betala min faktura ? Abonnemang och fakturor. Behöver du hjälp med fakturafrågor, hur du aktiverar SIM-kort och få koll på olika inställningar?


Om din faktura är betald så får du ett SMS som bekräftar det. Ett enkelt och smidigt sätt att få koll på obetalda fakturor och fakturauppgifter! Här kan du läsa mer om olika betalningssätt eller om du har glömt att betala din faktura.

Ett abonnemang som blivit avstängt pga obetald faktura. När fakturan är betald sätts abonnemanget igång igen då? Hur lång tid tar detta? Mitt abonnemang är spärrat pågrund av obetald faktura.


Fakturan hann gå till inkasso, betalade fakturan igår morse. När låses abonnemanget upp igen? Har betalat men fått påminnelse på den felaktiga fakturan.


Kan inte ringa då telefonerna inte funkar? Jag hade glömt betala fakturan så mitt abonnemang spärrades idag. Jag betalade kl via appen, det funkar inte ännu. Jag har startat om min mobil ett flertal gånger.


Skulle ni kunna lösa det? Har ditt abonnemang blivit spärrat på grund av en obetald faktura ? Vi låser upp ditt abonnemang så fort vi har registrerat din betalning. Hos vår support får du information om och hjälp med bl a din faktura , e- faktura , hur du aktiverar ditt SIM-kort, hittar PIN- och PUK-koder och om det pågår.


Om ditt abonenmang har spärrats på grund av en obetald faktura släpps spärren först när din betalning har inkommit till oss. Förstår att du har haft det krångligt med ditt abonnemang pga ett misstag vid betalning av fakturor i september månad men det är inget du kan få hjälp med här utan du måste ta kontakt med Kundservice antingen via telefon eller chattfunktionen som du finner här.

Kanalen finns inte tillgänglig vilken kan bero på: att den inte ingår i ditt abonnemang, att du har en obetald faktura , att ditt kort har tappat signal eller att det är sändningsuppehåll. Du kan betala din faktura direkt via Mitt3. Där kan du betala dina fakturor med ett enkelt knapptryck, om du anslutit ditt bankkonto till Klarna.


Sälj era obetalda fakturor till oss. Detta fungerar ofta som en garanti för snabbare betalningar från dina kunder och att du alltid får pengarna, även om din kund mot förmodan skulle gå i konkurs under fakturaperioden. Klarnas faktura skickas direkt till den mejladress du angav vid köptillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg