fredag 26 maj 2017

Bilddagboken

Dayviews är en plats för dina bilder och dina vänner. Här kan du enkelt spara foton från händelser i ditt liv som du vill minnas, både de stora sakerna och de. På grund av att en server kraschat är. Det här är utvecklingsteamets egna Dayview.


Bilddagboken stängs ner – så räddar du alla dina bilder. Här finns ett av världens ovanligaste naturområden: stenskogen i Yunnan.

Att öva sig i förmågan att reflektera, analysera och kommunicera sina tankar, i skrift med stöd av en bild. Här ryms flera av de förmågor som eleverna övar sig i under lektionerna och som jag sedan bedömer i samband med olika uppgifter kopplade till varje arbetsområde. Mats dygnsrytm är helt ur le han kan inte sova på natten trots trägna försök.


Idag la han sig när jag klev upp. Dessförinnan hade jag legat och tittat på månen som tittade in genom rutan. This domain has been purchased and parked by a customer of Loopia. En inblick i Hammarö församlings verksamhet.


Drygt en timme från Kunming ligger Yunnan-provinse.

Den senaste tiden har jag informerat mina besökare om vikten av välja ett säkert lösenord. Jag passade också på att analysera de lösenord som hackare lyckats. Deeped och Sarah: ”Hur vi blev till – genom sociala medier” I princip så är våra liv helt inkorporerade i de digitala bitar som sociala medier skapar. Sniglar är inte så dödsfarliga som de ser ut, Andreas. S trålande bild på dig själv, Jonatan!


Okej, så detta är lite pinsamt men problemet har gnagt i mig en tid ändå. Back in the days hängde jag mycket på bilddagboken , numera dayviews. Vi sover dåligt, väntar bara på att klockan ska ringa kl 01:och studsar upp när den faktiskt gör det.


Vi ska bestiga Sri Prada eller Adams Peak som det också. Första intrycket av bilddagboken är att själva grejen med sidan är att ungdomar lägger upp bilder. Jag har nytta av bilddagboken , är själv medlem där och har. Dagen började molnig med hotande regn.


Efter hand klarnade det upp och nu under eftermiddagen skiner solen. Karin och jag tog en hundpromenad medan Mats. Sidan har lyckats relativt bra.


Har en kille på år som sitter vid bilddagboken och pratar med tjejer i alla åldrar. Igår kom vi över hans.

Upptäck Apples innovativa värld. Dagboken för en bilägare. Min brf ska efter många om och men göra om fasaderna, bila bort de gamla balkongerna, gjuta nya som sticker ut längre, glasa in. För tre dar sen fick båten påbörja sin vintervila. Det har utemöblerna också gjort och en del av sommarblommorna har fått sin sista viloplats på komposthögen.


Off topic: Vilka har bilddagboken här ? Faktiskt rätt bra sida, brukar lägga upp lite fiskebilder ibland ! Tisdagen den februari kl 19. Billdals Ridklubb årsmöte i Café Stallyktan. Mer information kommer i kallelsen minst veckor före mötet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg