torsdag 8 december 2016

Mina mest spelade låtar på spotify 2016

Har lyssnat så mycket på Bey i år. We and our partners use cookies to personalize your experience, to show you ads based on your interests, and for measurement and analytics purposes. Mina mest spelade låtar någonsin enligt Last. Det råder ingen tvekan om att Drake är den stora favoriten. Spotify nu presentera årets mest spelade låtar.


Bara i år har han streamats miljarder gånger.

Listan bevisar, precis som i fjol, att det inte finns några dåliga popår. Om du vill får du jättegärna donera en pytteslant via swish, på så sätt kan jag förbättra min kvalitet och uppladdning på kanalen, och hjälpa mig fortsätta leverera som jag brukar. Det är HELT frivilligt och upp till var och en, absolut inget krav! Logga in via spotifywrapped.


Du kan också se hur länge du lyssnat på musik under året som gått, hur många artister och låtar du lyssnat på och hur många genres du tagit dig igenom. Vad har du lyssnat på mest i år? Ett annat alternativ för musikstatistik är Last. Då rapporteras varje låt du lyssnar på så att du på din Last.


I fjol nådde Kygo – från Bergen!

Sverige med ”Stole the show” (Major Lazers ”Lean on” hamnade i topp). Singeln släpptes redan för två år sedan. Därför bearbetar vi personliga uppgifter om dig för att förstå dina lyssnarvanor och för att utveckla bästa möjliga service för dig och för alla våra kunder. En sak är säker: Din integritet och säkerheten för dina personuppgifter är mycket viktig för oss. Det är den tiden på året då årssammanställningar trillar in.


Vad gäller enstaka låtar ligger Drake återigen i topp på den globala listan med One dance. I Sverige fick Alan Walkers Faded flest spelningar, medan Lalehs Bara få va mig själv är årets mest spelade låt på svenska. Dessutom hittar du en spellista med de låtar som du missade, men som du baserat på din musiksmak troligen också gillar. Mest spelade artisterna globalt: 1. Här hittar du din alldeles egna musiksamling på Spotify.


Vill du lyssna på samma musik som alla andra finns det förstås en listan över de mest spelade låtarna och. Fick sån jäkla KICK sist jag sprang. Med rätt sorts musik i lurarna kan jag (nästan) pressa mig hur hårt som helst!


Det är inte helt lätt att minnas alla spelningar man varit på , alla låtar man fått med sig med Shazam från krogen eller alla nya band som rekommenderats av vänner. Men nu kan du enkelt kolla upp exakt hur mycket musik du har lyssnat på , hur många olika artister och inom hur många olika genrer. I detta första avsnitt diskuterar jag de låtar som blivit spelade mest under Januari här i Sverige på Spotify.


Jag har även rankat de från den sämsta till den bästa och bidrar med mina åsikter lite snabbt om varje låt. Det är många som frågar mig vad låtarna jag spelar heter, vart man hittar mina Spotifylistor m.

Tänkte därför länka er mina tre mest använda Spotifylistor åt er för att ni är så gulliga. HÄR är min fetast RnB lista med hela 2låtar. Vi har samlat de mest spelade låtarna från de senaste veckan på ett och samma ställe direktlänkade till Spotify. Sheeran släppte sitt debutalbum No.


Listan visar de mest spelade låtarna från alla våra 4radiokanaler. Vi föreslår låtar och artister när du skapar och redigerar dina spellistor. Ju mer du lyssnar, desto bättre blir dina förslag.


Coldplays mest spelade låtar på Spotify.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg