onsdag 14 december 2016

Fula bebisar

Handla tryggt, enkelt och med passningsgaranti - Välj favoritverkstad i kassan! Inte för att några bebisar är speciellt fina när de ploppar ut, skrynkliga och fulla med blod och annat kladd. Jag gillar egentligen inte ordet ful , det ska mycket till för att få kalla någon ful men jag vet inte vilket annat ord jag ska använda. För ett tag sen vaknade jag en natt av just fasan av att ha fått en ful bebis.


Fula bebisar

Fula renässansbebisar! Här har vi en kvinna som verkar vara led på livet. Man förstår varför när man ser bebisen som ligger uppkravlad i hennes famn: Den ser ut som en otäck liten farbror med bister uppsyn och kulmagad gråluden lekamen som endast nödtorftigt draperats i ett skynke. Det betyder ju inte att jag inte älskar mitt barn för det gör jag. Finns det någon annan som känner likadant eller är jag själv?


Jag tänkte en del på det när jag var gravid. Jösses så mycket destruktiva tankar jag hade i huvudet då. Jag tyckte att alla andras bebisar var så fina, och var säker på att Lynns kulle komma ut och så skulle han vara totalt o-söt.


Fula bebisar

Men så var det ju inte, men vad vet jag. För man blir totalt förblindad av sin bebis. Vi älskar djur och kan inte sluta förundras över alla märkliga former som livet kan anta. Vissa djur är faktiskt riktigt konstiga, så därför har vi satt ihop en topplista över världens konstigaste djur. Vad sägs om en mjuk sköldpadda, en flygande fisk eller en gråsugga stor som en nyfödd bebis ? Hitta den perfekta fula bebis presenten i vårt breda sortiment av fantastiska designs, eller skapa en egen personlig och unik present.


Agnes funderar på hur bebisar egentligen ser ut direkt efter födseln. Så får du meddelande när det kommer nya filmer. Söta kattungar, söta barn, Naughty hundar. Allt är här i vår kanal.


Du kan finna glädje och underhållning. Roliga och gulliga katter och hundar älskar Babies! Oavsett om du föredrar barn och valpar och bebisar och kattungar du kommer att älska den här videon!


Vi ber om ursäkt för det gamla åter inlägg! Denna video var mycket populär, men av misstag bort, så vi har fört det tillbaka! Kan ju hända att någons barn heter så. Då smaken är väldigt olika, så tycker jag det är i alla fall trevligare att säga det som man tycker är fin, och att inte älta det man tycker är fult allt för mycket.


Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på. Du hittar underbara Ful sparkdräkter och bodies till din bebis på Zazzle. Välj din favoritdesign från vår marknadsplats och köp en idag! Det rätta svaret är att det kan stavas både bebis och bäbis.


Baby är också en korrekt stavning, men om det säger Svenska Akademiens ordlista, SAOL: ”Använd hellre bebis eller bäbis. Ordet bebis – betydelse och användning. Bebis – späd­barn under den helt hjälp­lösa perioden, upp till ettårs­åldern. En abortläkare i Charlotte, North Carolina, USA, sade inför kamera till abortmotståndare i organisationen Operation Save America att själva adoptera en av dessa fula svarta bebisar. Håller me i mina ögon är få bebisar söta Helt nyfödda är ju verkligen allt annat än vackra.


Men jag skulle aldrig få för mig att säga till någon att deras unge är ful , det är ju det värsta man kan säga till någon. I deras ögon är barnet världens vackraste lilla mirakel. I medicinska sammanhang, räknas ett spädbarn som nyfött under de första dagarna (från födseln till maximalt fyra veckor efter födseln, yngre än en månad gammal). Hos oss hittar du ett stort utbud av juniorsängar, växasängar, resesängar, vaggor och tillbehör från kända varumärken som Troll, Baby Dan, Stokke.


Tänker på en skallig afghan med tre bajsbruna tänder och en kisande blick. Mahmoud säger att han är år men i själva verket är han bast. Vad säger man inte för att få komma in i sverige?


Skåningar brukar ofta heta Gert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg