onsdag 28 december 2016

Jag älskar dig på italienska

Jag älskar dig på italienska

Bläddra milions ord och fraser på alla språk. Hur säger man jag älskar dig på italienska ? Att då kunna beställa sin mat på italienska ger både bättre bemötande och trevligare service. Det blir också ett trevligt minne samtidigt som man visar respekt för den lokala kulturen och. Italienska fraser på restaurangen. Tyska är ett germanskt språk talat av omkring 1miljoner människor, vilket gör det till Europas näst största språk (efter ryska) och det germanska språk me näst efter engelskan, flest talare i världen.


Med ett Blommogram är det alltid lika lätt att visa vad du känner, men ibland vill du kanske även skriva eller säga det. Vi hoppas på så sätt göra det ännu enklare för dig att visa vad du känner. Välj bland tusentals fria vektorer, fäst ihop konstdesigner, ikoner och illustrationer som skapats av konstnärer.


Här har jag samlat lite språktips. Har du svårt för att lära dig italienska eller varken har tid eller lust är det ingen fara. Du klarar dig ganska bra med engelska i Rom.


Jag hittade förut en tråd där det var någon duktig brud som hade samlat massor med idéer att ha i ett festprogram, bla en sida där man kunde se vad jag älskar dig hette på olika språk. Vare sig du vill imponera på någon speciell på Alla hjärtans dag, eller du vill bli en fullfjädrad Casanova, är att veta hur du säger ” Jag. Tipsa en vän om dagenshoroskop. Används när man vill att en vän ska lägga in dig på en online meddelandetjänst så att ni kan kommunicera. Vad heter jag älskar dig på italienska och spanska?


Svar på allt är ett community-baserat forum där medlemmar kan ställa frågor om vad som helst. Vi har samlat många år av kunskap och publicerar nu detta för alla att ta del av. På den här sidan får du lära dig italienska fraser inför resan (eller bara för nyfikenhetens skull).


Jag älskar dig på italienska

Det italienska talade och skrivna språket har en tät korrelation, med avseende på hög regelbundenhet däremellan. Lånord kan därför anta särskilda italienska stavningar för att kunna följa uttalsreglerna. Ett exempel på detta är italienska ordet för ok, occhei. Hur man säger jag älskar dig på arabiska. Jag älskar dig på arabiska är ٲنَا بحِبَّك (Ana bahebak) som uttalas på följande sätt A-NA BA-HE-BACK.


Beroende på vilken dialekt av arabiskan som pratas, så kan det vara en viss skillna men alla förstår när man säger Ana Bahebak. Om du vill lära dig mer franska så kan jag rekommendera att du tar en språkresa till Frankrike. Det finns inget snabbare sätt att lära sig franska än genom att ta en språkkurs på en språkskola i Frankrike. Spanska är ett ibero-romanskt språk och talas som modersmål av 3miljoner människor, varav i Syd- och Nordamerika.


Mexico är den folkrikaste spanskspråkiga nationen. Spanska behärskas dessutom av ca av befolkningen i USA. Liknande ord: Jag älskar dig , Jag älskar dig ! Men jag älskar dig mer än.


Vi är en del av Translated så titta på vår huvudsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg