tisdag 4 oktober 2016

Sigrid bergåkra pål mases

Upp till rabatt i Pals. Missa inte chansen, boka nu! Ja, hon ska berätta om hur det ligger till, säger Malou von Siewers. Sigrid Bergåkra och Pål Mases har gjort slut. Nu skickar tv-bonden ett iskallt besked till sin förra kärlek: – Jag har aldrig varit så mycket singel som jag är just nu, säger hon till Hänt Extra.


Efter programmets slut fortsatte kärleken att blomstra och paret valde att fortsätta tillsammans.

Jag är obotligt lycklig och strong som en Hälsingefura. Mitt mål är fortfarande att jag ska bli någons ärbara kvinna, säger hon till Hänt Extra. Länge såg det ut som om hon inte skulle finna sin stora kärlek.


Nu träder han fram om berättar om beslutet – och hur han fick ihop sitt liv med den plötsliga kärleksresan. På grund av det geografiska avståndet hade paret svårt att få ihop vardagspusslet, och de valde att ta en paus i förhållandet. I stället hittade hon kärleken i hästmiljonären Pål Mases , 48.


Folk är jättefina och jag får mycket värme från allmänheten, men jag kan inte sticka under stol med att det också trasslat till det för mig. Men plötsligt hände det. Bonde söker fru-deltagaren har ett otroligt spännande kärleksliv.

Efter många turer blev hon kär i Pål Mases. Där träffade hon Pål Mases , 5 och valde att skicka hem alla andra friare. Pål ville dock inte bli en tv-kändis – men lät sig till sist övertalas av TVatt gästa hennes gård. Hon berättar på Instagram att hennes privata relation sköljt över mig med besvikelse.


Det slog gnistor om dem. Och hästbonden skräder inte orden om gnistorna. Jag är år, har tre barn och kan det där med blommor och bin – och det kan han också, säger hon i programmet. Carola bryter ihop i tårar.


Inga telefonnummer registrerade på denna person. Området där han bor tillhör Rättviks församling. Nu berättar hästbonden att det nya förhållandet också det har tagit slut. På adressen finns personer folkbokförda, Pål Mases (år) och Emil Mases (år).


Han fick bara en timme på sig att bestämma sig om han skulle ställa upp eller inte. Efter att ha skickat hem alla sina friare bjöd hon in dalkarlen Pål Mases till sin hästgård. Erik Bäckman, 2 Dannäs. Valde till slut Linnea Åberg framför My Niklasson. På gården föder hon upp föl och utbildar både egna och kunders sporthästar.


Hästarna tränas från lätt till svår klass i dressyr samt hoppning och fälttävlan.

Hon har även ett småskaligt försäljningsstall. Under en live-sändning ihop med Linda Lindorff så var det dags att äntligen avslöja den hemliga mannen. Hör henne berätta hos Malou. Malou efter tio i TVär ett samhällsprogram med Malou von Sivers.


Aktuella teman och intervjuer med artister, författare och politiker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg