måndag 10 oktober 2016

Bonde söker fru 2016 skvaller

Köp boken billigare på Adlibris. Bonde -Susannas triangeldrama före bröllopet. Susanna Karlsson är både tittarnas och killarnas favorit. Därför hånglar hon med flera samtidigt som hon planerar sin vigsel.


Då ska du självklart söka ! Efter det bestämde dig Thilde för att börja dejta tjejer. Kändisskvaller pastrotroll. LÄS MER: Sigrids tårar efter natten med Erik TVsvarar på kritiken. Det verkar alltid vara sån uppståndelse kring bonde söker fru men jag har inte riktigt fattat varför förrän i jag såg avsnittet i förra veckan.


Jag blev lite mer nyfiken och kollade klipp på tv4as hemsida. Då hittade jag Bertils instagram. Och det är ovanligt mycket frid och fröjd – i programmet var Per Sundin lycklig med sin Carola Kolenda, Erik Bäckman och Linnea Åberg hade precis flyttat ihop och Sigrid Bergåkra och Pål Mases var lika kära som vanligt. Bönderna är mitt i det nervösa speedejting-momentet och Linda tar reda på hur det går till bakom kulisserna.


Bonde söker fru 2016 skvaller

Jag känner inte igen mig själv och det gör inte min bekantskap eller familj heller. Det är inte jag som sitter där. Längtar du efter den stora kärleken? Nu står det klart att paret skiljer sig.


Jag håller på att bli tokig av alla skriverier i tidningarna efter årets säsong. Bonde söker fru - Bönderna berättar allt del 2. Jag vet av egen erfarenhet att media har en tendens att vrida och vända på or så därför tror jag heller inte på allt jag läser. Personuppgiftspolicy Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Det kan också handla om att reda ut detaljer.


Ibland har man suttit under ett helt TV-program och undrat: ”Men vad hände egentligen där? Det här är så kul och otroligt inspirerande så klart för både bönder och mig. För Hänt berättar Erik om spelet bakom kulisserna i det heta avsnittet: Jag tycker inte att Linda är en äkta person. Hon är programledare och skulle nog göra det mesta för att göra bra tv. Hon blev omskriven för en het natt med den 22-årige grisbonden Erik Bäckman som hon dock gav kalla handen dagen därpå.


Senare fick hon ihop det med byggmiljonären Pål Mases, 4 men inte heller den relationen höll och i dag lever Sigrid som singel. De åtta bönderna är redo – för kärleken. För att vara med måste man verkligen leta efter kärlek, något en bonde bistert fick erfara.


Bonde söker fru 2016 skvaller

Men för Jennifer Erlandsson var det svårt att välja vem som skulle få nobben – och efter inspelningen drog hon tillbaka en inbjudan. I säsong dokumenterade de övriga sina egna resor,. Men enligt en källa med insyn lever en av årets bönder redan i en relation. Jag kan säga så här: alla bönder som är med i programmet längtar efter kärlek, säger TV4:s presskontakt Åsa Örtengren.


Alexander och Madeleine gästar studion och berättar om dramatiken som gjorde att deras resa nästan inte blev av. Vi får även reda på hur det kändes för Jimmy att släppa jobbet på gården och hur romantisk resan till Alperna faktiskt blev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg