måndag 27 juni 2016

Älskling du betyder allt för mig

Du betyder allt för mig. Ja den sagan ska bli sann. Tack för att du står ut med mig. För ärligt talat, jag vet inte vad jag skulle vara utan dig.


För varje slag mitt hjärta slår, Så hoppas jag att du förstår, Att varje slag det slår för dig.

Du lär mig le åt allt som är svårt, Du finns vid min sida när livet är hårt. Du vet att du betyder allt för mig , Jag skulle aldrig kunna leva utan dig! Du fångade mig ,du tog mig i din famn. Nu är du mitt allt ,och du har mig för evigt.


Underbar som bara du kan vaTill nya höjder bara du mig kan ta Jag älskar dig så mycket att mina känslor snart exploderar I din närhet känner jag mig så otroligt trygg och varmDen kärlek du ger mig kan inte beskrivas med ord Du får mig att sväva på. Om du bara visste hur mycket du betyder för mig älskling. Varje dag , försöker jag förstå vad som fick dig bli min.


Hur du orkar stå vid min sida, efter alla fula ord efter alla gånger jag skällt på dig eller alla gånger jag är nere och bara fräser.

Att du finns vid min sida då allt känns skit betyder så mycket och då du pussar mig och säger älskling , jag älskar dig så mycket, bara av att få höra dom små orden. Jag önskar att du åter kunde komma tillbaka till mig. En gång var du i mig kär. Nu, du inte om mig bryr. Du ser mig och för att inte åter känna något, du flyr.


Medan jag bara är luft för dig. För du är den som får mig o vilja leva , den som ger mig en anledning till o vakna på morgonen , den som får mig o kämpa för nånting. För du betyder allting för mig Trots att jag gillar att skriva, och därför borde ha lätt för att uttrycka mig , kan jag inte alltid sätta ord på vad jag känner. När jag lyssnar på Sarah Dawn Finers Kärleksvisan , tycker jag att hon lyckas fånga upp en del av det jag känner för älsklingen.


Jag älskar dig alltid tydligt och klart, i mitt hjärta finns en plats med dig där allt är allting underbart. Vill bara berätta för dig att jag älskar dig över allt annat och att du gör mig till en bättre människa. Till min rara och snälla fru, jag får ta med mig choklad och gott vin när jag kommer hem.


Du kommer alltid att betyda allt för mig , jag är ledsen att jag gör så att du känner dig utanför men du kommer alltid att så mig närmast. Du gör mig glad varje gång jag är med dig. Jag är så glad för att ha dig som min lillebror, vad skulle jag gör utan dig i mitt liv. LSKLING TÄNKER PÅ DIG DU ÄR ALLT FÖR MIG VILL VA HOS DIG NU OCH FÖR ALLTID KRAM O PUSS DIN PIA.


Kall hand blir varm, halvt hjärta blir helt.

När du tar min hand och jag ser in i dina vackra blåa ögon, min Gubbe! B Min vackra min kära! Som kommit för att mig lära! Hur det är att leva i kärlekens.


Den här tiden med dig har varit det bästa i hela mitt liv. Ingen kan nånsin ta dig ifrån mig. Du är svaret på min fråga! Det är dig jag älskar o dig jag vill leva med ! Jag är en tjej som älskar all form av kreativitet.


Bjuder gärna på mig själv när jag får möjlighet. Fick mitt efternamn av pappa som är från Kroatien. Jag har en unik familj som jag älskar, syskon och syskonbarn.


I skolan var jag blyg och försiktig liten flicka, oftast. Detta betyder att du kan slå upp ord på båda. Swedish Älskling , kan du ta bort 10kg på mig med den där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg