måndag 25 januari 2016

Hbo nordic kundtjänst

Hitta den bästa VPN-tjänsten för HBO utomlands. Se svensk TV inom min. Några av de bästa serierna som någonsin skapats. Alla säsonger, alla avsnitt. Nya serier och filmer läggs till löpande.


Och detta påverkade våran tjänst och andra tjänster som har samma leverantör. HBO Nordic – det bästa inom serier. Stora succéer som Sopranos, Game of Thrones och True Detective har producerats av HBO.


Här är en överblick över priser och innehåll. Kan inte använda HBO alls på min Intel nuc, inte heller på laptopen innan. Netflix, viaplay, cmore fungerar felfritt. Tråkigt då HBO har mycket jag vill titta på.


Hela skärmen(TVn) blinkar. Fick svar från kundtjänst att testa med hdmi direkt in i TVn, men nej. Vill ha ljudsystemet när jag tittar. Hbo Nordic AB är ett stort aktiebolag med anställda.


Det sitter fler kvinnor än män i styrelsen. Det sämsta bemötande jag någonsin har fått från en kundtjänst. Kort därefter började det komma dubbla fakturor för mitt abonnemang. Konsulter kundeservice for support og teknisk hjælp. Start week free trial.


Hbo nordic kundtjänst

Ganska bra urval bland tv-serier jämfört med många av sina konkurrenter. HBO erbjuder både filmer och TV-serier, men med tanke på alla de serier de själv producerar är de helt klart den streamingtjänst som har störst utbud av serier. Filmdelen lämnar övrigt att önska däremot. Dåligt utförande av watchlist och man borde kunna välja användare eller dylikt. Se alla säsonger av Game of Thrones nu.


Och med barnens favoritplats Toonix Kids finns det något för alla i familjen. Har du någon fråga som inte har fått sitt svar här på hemsidan? Vår kundtjänst har öppet måndag-fredag 9. Säga upp HBO nordic abonnemang Har nu skaffat en gratis testmånad hos HBO - nordic dock är jag inte (än i alla fall) sugen på att betala för ett helt år efter den första gratistesten så jag undrar hur man säger upp abonnemanget så att dom inte drar mer pengar när min första månad är slut. Vi är även glada att kunna presentera vår nya FAQ app där du kan hitta svar på dina frågor om vår tjänst.


Hbo nordic kundtjänst

Om du inte hittar svaret där, hjälper vår kundtjänst dig. Rekommenderade VPN-tjänster. Tycker att HBO sköter sin kundtjänst extremt dåligt. VEN om många ställer samma fråga. Mailade deras kundtjänst när HBO lanserades gällande deras månaders bindningstid.


Twitter may be over capacity or. Om jag kan genom att dryfta det här få dom att ändra på sina rutiner, så vinner alla på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg