onsdag 13 januari 2016

Bonde sigrid pål

Spara upp till med Agoda Missa inte chansen, boka nu! Sigrid Bergåkra berättar att hennes privata relation sköljt över mig med besvikelse. I programmet skickade hon hem alla sina brevskrivare och valde i stället Pål Mases, 4 från Vikarbyn utanför Rättvik i Dalarna, som hon träffat redan innan hon medverkade i programmet. Sigrid berättar också för Hänt om rampljusets avigsida.


Sigrid och Pål strålade under slutet av sommaren, men nu verkar hindren sätta stopp för dem. Folk är jättefina och jag får mycket värme från allmänheten, men jag kan inte sticka under stol med att det också trasslat till det för mig. Inte heller grisbonden Erik gick hem hos Sigrid , trots en het kärleksnatt. Men plötsligt hände det.


Sigrid valde ändå att dejta sina brevskrivare, men skickade sedan hem alla för att dejta Pål Mases, 5 som hon träffat på en hästtävling. Hör henne berätta hos Malou. Malou efter tio i TVär ett samhällsprogram med Malou von Sivers. Aktuella teman och intervjuer med artister, författare och politiker. Pål och jag hade hörts och hade en konversation i gång, men det var inte mer än så.


Jag hade varit fullt upptagen med att lära känna mina brevskrivare på gården, säger Sigrid. Efter en passionerad natt tillsammans med Erik Bäckman, 2 och det drastiska beslutet att skicka hem alla friarna, så hittade hon till slut kärleken i miljonären Pär Masens, 48. Sigrid och företagaren Pål Mases, 4 träffades redan i våras på en hästtävling.


Efter programmets slut fortsatte kärleken att blomstra och paret valde att fortsätta tillsammans. Som bonde lever hon nära naturens kretslopp och vet att allt levande till slut vissnar. Nu lever hon som singel utan män på.


Bonde sigrid pål

Pål ville dock inte bli en tv-kändis – men lät sig till sist övertalas av TVatt gästa hennes gård. Sigrid är upp över öronen förälskad i byggmiljonären Pål Mases. Sigrid hoppades att hon, Pål , Erik och hans fästmö Linnea kunde umgås i mellandagarna. I veckans avsnitt kan hon inte sluta prata om de heta känslorna för honom. Det känns som att jag hittat hem.


Vi har mycket bus, både Pål och jag. Det är inte jättelätt just nu, säger hon i TV4. Där träffade hon Pål Mases, 5 och valde att skicka hem alla andra friare.


Det var känslosamma slutdejter för bönderna. Bonde söker fru - Kärlek åt alla del 12. För Uffe är valet redan klart medan Mattias har fått känslor för båda tjejerna. Linda kommer och tar tempen på bönderna och försöker ta reda på hur det gått med kärleken.


Sedan väntar Mattias sista val. Polis och brandkår var genast på plats och hästbonden befarar att byggnaden har drabbats av omfattande skador. Pål gör entré i nästa avsnitt – då hoppas Sigrid på starka känslor. Jag hoppas att det ska vara som när åskan slår ner i ett elaggregat. Att det bara brinner till, säger hon.


Bonde sigrid pål

Hemma hos skogsbonden Per Sundin gick det också hett. Jag behöver hitta en livspartner och samtidigt känna mig 1procent kär, annars kommer det inte att hålla, säger hon. Stallet är redan pyntat och hon ser fram emot att fira jul på gården med nära och kära.


Det bästa med julen är att man verkligen ger sig tid att träffa sin familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg