torsdag 23 maj 2019

Kolla saldo telenor

Så här kollar du saldo och surfmängd för ditt kontantkort. För att se ditt saldo eller hur mycket surf eller minutrar du har kvar på ditt kontantkort loggar du antingen in i appen Telenor Ladda eller på ladda. Ladda ditt kontantkort från Telenor direkt på webben eller via vår app Mitt Telenor. Med en prenumeration får du var 6:e laddning gratis. Kontrollera saldo direkt i mobilen.


Genom några enkla knapptryckningar kan du snabbt få veta hur mycket du ringt, surfat eller skickat sms för. Kolla även våra mest populära kampanjer! Vi har Sveriges COOLASTE mobilkampanjer. Hur mycket surf har jag kvar?


Kontantkortet från Telenor laddar du lättast på laddningssidan online eller genom appen Telenor Ladda. Behöver du extra surf kan du ladda på det också. Rörligt passar dig som inte ringer och surfar så mycket.


Har inte Telenor nån kod så man kan få saldo direkt i mobilen? Men hos Telenor hittar jag ingen sån ko man måste krångla med att skicka SMS till 2med texten. Om dagar passerat sedan du laddade behöver du göra en återladdning. Det gör du via hemsidan, välja Jojo-tjänster och ”Se saldo.


Fyll i kortnummer samt CVC-ko klicka på Se mitt kort och sedan på ”Återladda”. Laddningen skickas då ut till biljettsystemet igen. Hur kollar jag mitt saldo på telenor utan att skicka sms? Svar på allt är ett community-baserat forum där medlemmar kan ställa frågor om vad som helst. På Mina Sidor via Telenors hemsida får du full kontroll på ditt företagsabonnemang.


Kolla saldo telenor

Här kan du se ditt saldo , dina fakturor och även utföra tjänster som att spärra SIM-kort eller se hur mycket surf du har kvar för denna månad. Skriver en bok om hur det är att leva i underjorden. Vad gäller att skicka ett sms för att få saldo eller knappa in i mobilen så har vi inte stöd för det rent tekniskt tyvärr, annars skulle vi jättegärna införa det men där är vi beroende av utveckling hos Telenor för oss som hyr in oss på nätet tyvärr.


Men för att sammanfatta, det kommer bli bättre under våren så håll ut! Telenor Fastpris är perfekt för dig som vill ha full koll på hur mycket ditt surfande kostar. Du kan också ladda kontantkortet via din internetbank, eller via Telenors egna app Telenor Ladda. Här har vi samlat artiklar som kan hjälpa dig med att komma igång och använda Telia Refill. Jag vet var jag kan se hur mycket jag använt men jag hittar.


Kolla saldo telenor

Jag kan inte för mitt liv hitta vad koden för detta är. Med hjälp av tjänsten Mittpå 3:s hemsida kan du se vilken prisplan du har för ditt kontantkort och även kolla saldot på ditt kontantkort. Förutom att köpa biljetter kan du även kolla saldot på din reskassa i webbutiken. Om du inte har registrerat ditt resekort i webbutiken tidigare måste du först göra det (se nedan). Obegränsad hos Telenor.


Telenor är en av få mobiloperatör som har abonnemang med helt fri surf. Denna obegränsade surf är utmärkt för den som tycker om att kolla mycket på film och annat via olika streaming-tjänster eller delar mobildatan från telefonen till exempelvis datorn. Du kan även se ditt saldo och användande på Mitt3. Har precis bytt till telepå mobilen och vill kolla hur mycket saldo jag har, vilket nummer ska man ringa? Fragbite är sveriges största sida om esport.


Hos vår support får du information om och hjälp med bl a din faktura, e-faktura, hur du aktiverar ditt SIM-kort, hittar PIN- och PUK-koder och om det pågår. Med kontantkort från Comviq ringer du billigt, håller koll på dina utgifter och får dessutom supersnabb surf i 4G-fart. Just nu har vi ett unikt julklappserbjudande för dig som är eller blir mobil- eller bredbandskund hos oss.


Du hittar det endast här på Mitt Telia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg