onsdag 15 maj 2019

Jag älskar dig älskling dikt

Min kärlek till dig är så himla stor. Du har gjort mitt liv mycket bättre än för. Du är världens bästa flickvän som jag har. Därför vill jag att du skall veta det nu Du är min älskling , allra käraste du!


Du och jag för allti glöm inte det. Tack för att du finns vid min sida.

Plötsligt viskar jag i ditt öra: ”tiden gick så långsamt utan dig Men jag fick kämpa emot… Tiden gick, nu är jag fri… Står här framför dig … Min älskling … Och jag Älskar dig ! Lägger min hand på din nakna skuldra. Ronny Paulsen, jag älskar dig när jag tänker på dig , slår mitt hjärta, så hårt, att jag tror det hoppar ur mig. Skynda dig älskade , skynda att älska , dagarna mörknar minut för minut, tänd våra ljus, det är nära till natten, snart är den blommande sommarn slut. Nu blåser storm därute och stänger sommarns dörr, det är för sent för att undra och leta.


Sidor i kategorin Kärlek Följande 1sidor (av totalt 140) finns i denna kategori. Nu står jag här och tänker på denna tjej som jag gillar allra mest i hela världen och med dig vill jag åka med hela färden med den underbaraste tjejen i världen och jag vill aldrig förlora dig för jag älskar bara dig och jag hoppas att du älskar mig. Jag ligger vid din sida.


Att få ha dig vid min sida dag och natt är det bästa.

Att få känna dina läppar emot mina är som att drömma. Att du är min och ingen annans är så underbart. Du är så söt då du ler, Du är allt om inte mer.


Du är det finaste jag har, Och jag vill alltid ha dig kvar. Det är dig jag lever för. Har en god morgon babe! Rousu - Kärlek till dig älskling. This feature is not available right now.


Please try again later. Att älska dig är en kärleksfull grun att bli älskad av dig är en bonus! En dikt till Min älskade Ronny Paulsen. I mitt hjärta med ett leende du sådde ett frö, som vi nu vet aldrig kommer att dö. Vi såg en film, du i min famn,… Skriven av: Fredrik Trulsson.


Läs hela Forfatterlivet. Dom senaste jag älskar dig dikterna : Edith. En ängel kom ned till oss alla, hon landade, satte sin fot. Där vi en gång var ledsna och kalla,. Gör han så här en gång till mot dig så blir det mos av honom.


Ditt hjärta är inget att leka med.

Lita på mig denna gången. Annars hade jag inte sagt det här. Alla hjärtans dag , Kärleksdikter. Inte trodde jag vi Dig skulle mista Att ögon som strålat så klart skulle brista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg