fredag 29 mars 2019

Oszuści na sympatii 2014 kafeteria

Dziewczyny uważajcie na nick nienarodowy. Poznałam go kilka lat temu , pożyczył kasę i nadal uważa, że odda, na pierwsze spotkanie daje kwiaty i jest mega miły i szybko zaczyna mówić o kredycie , który wziął na remont mieszkania swojej biednej mamy , uważajcie na niego. Oni mają słabe poczucie wartości a nich podboje tylko zewnętrznie ich dowartosciowują.


Oszuści na sympatii 2014 kafeteria

Ja was nie rozumiem niestety jestem spokojnym wrażliwym facetem nie jestem też brzydki szukam kogoś na stałe nie interesuje mnie przelotne znajomości a nie mogę nikogo poznać na tej sympatii. Bo lecicie na takich pajacy maczo typu Colin Farrell który za chwilę i tak będzie miał was daleko gdzieś bo będzie miał inną zamiast. Uwaga na derricky na Sympatii , byc moze na innych portalach w Polsce poniewaz jest dosc popularny na zagranicznych stronach. ONZ stacjonujacego w Syrii, bez dostepu do telefonu (ha, ha) To zwykly scammer, moze byc niebezpieczny.


Myślałem, że naprawdę dziewczyna jakaś zagadała , a tu się okazało że oszustka, podała mi nr komórkowy, napisałem tam i ona mi odpisuje z pięcio cyfrowego nr. Ktoś kiedyś na tym forum dobrze napisał, że to cud , żeby dziewczyna pierwsza tam zagadała , a teraz przychodzą mi jakieś smsy, tylko nie. Zapamiętaj mnie Nie zalecane na współdzielonych komputerach. Na tej sympatii to oszuści.


Nie rozumiem tylko jednej rzeczy, piszesz że twoi znajomi nie musza płacić za sex przez to że wyrywają zdesperowane panienki z sympatii , ja dziewczyny na sex wyrywam z dyskotek, lokali, klubów, nie trzeba owijać w bawełne, że szuka sie związku czy miłości, nie musze brać na takie teksty, poprostu wyczuwa sie chętne dziewczyny i to. Ich profil jest ciekawy. Nie wierzcie-że stamtąd ktoś chce zawrzeć na poważnie znajomość. Są to oszuści ,ktorzy się sszybko zakochują a potem chcą się spotkać. Mścicielki - ktoś na sympatii je oszukał to wchodzi tam i siedzi całe dnie - nie wiadomo po co.


Spotkała się z gościem parę razy po czym się wściekła że ją oszukał i tylko o nim potrafi gadać (nawet sobie odpowiedniego nicka sprawi np. antyFircyk czy coś w ten deseń) Gadki w stylu a dołóż mu do pieca i zapomnij o nim. Mnie na Sympatii zaczepił J. Po trzecim mailu zaczęłam googlować, po sprawdziłam zdjęcia w necie. Niemiec okolice Mannheim występujący pod nazwiskiem Papson. Pan istnieje na WSZYSTKICH portalach randkowych polskich i niemieckich. Na portalu spolecznościowym MY polacy.


Oszuści na sympatii 2014 kafeteria

Te i inne pytania czekają dziś na odpowiedź. Niestety jest ich coraz więcej, a nawet uznane portale randkowe np. Badoo zaczynają oszukiwać.


Portale żyją głównie z regularnych opłat i dopłat za dodatkowe usługi. Na tych mniej znanych portalach wiele profili jest fikcyjnych. Problem łysienia u mężczyzn - kiedy warto zdecydować się na przeszczep włosów? Ciekawi mnie fakt iż spośród 5osób które mi dopasowano, żadna, ale to absolutnie żadna nie odwiedziła mojego profilu, żeby chociażby przeczytać opis. Zdjęcie mam przyzwoite, na zwykłej sympatii i badoo dziewczynom się podoba, ale na sympatii plus wydaje się jakbym był niewidzialny.


Oszuści na sympatii 2014 kafeteria

Z tym portalem jest coś nie tak. Wybierając krem na cellulit, należy kierować się kilkoma, pozornie prostymi zasadami. Przede wszystkim należy przyjrzeć się składom kosmetyków. Na początku wydawać może się to trudnym zadaniom, ale w dobie internetu jesteśmy w stanie rozszyfrować wszystkie składniki wymienione na etykiecie, a po kilku przeanalizowanych produktach będziemy wiedzieć, na co być wyczulonym. Jestem na sympatii juz jakies lata , i zawsze zaczepiają mnie faceci to tylko chodzi im o seks , szybki numerek , razy sie spotkałam z facetami w realu , to i tak na spotkaniu , liczyli na seks jak go nie dostali , bo był na miescie spacer czy kawa to liczyli na cos wiecej , ja szukałam faceta do poważnego związku , ale jak widać ta.


Obecny nick to 1marko dziewczyny uważajcie na faceta. Straszny cham i burak. Wykorzystuje i potem fora ze dwora. Oszukał, omamił, wykorzystałkilka użytkowniczek sympatii Odpowiedz Link Zgłoś sibeliuss Re: UWAGA!


Bardzo łatwo jest dać się nabrać. Miesiąc temu poznałam na sympatii plus faceta z Australii. Pisał,że teraz mieszka w Polsce, prowadzi własną firmę na drugim końcu Polski.


Zakochał się we mnie po tygodniu, obiecywał miłość do grobowej deski. Wspólnie mieliśmy spędzić Święta Wielkanocne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg