måndag 18 mars 2019

Kort antenn till bil

Se alla erbjudanden och köp nu! Våra hotellpaket kan beställas online via vår hemsida eller per telefon. Ett brett urval av bilsemestrar med förmånliga hotellpaket i olika länder. Alltid supersnabba leveranser!


Branschens snabbaste och säkraste leveranser.

För att underlätta täckningen kan du komplettera din befintliga antenn med en utanpåliggande. Hos oss på autoexperten. Glasruteantenner har länge varit populära liksom de som ska fästas bakpå i bilen. Anledningen är att det ofta är väldigt enkelt och även billigt.


Antenn till bilen - Kort antenn , ett populärt stylingknep. Vem vill inte byta ut den meterlånga tråkiga originalantennen, mot en ny svart kort antenn som bara är några centimeter. Välkommen till Mitt Biltema.


Som användare av Mitt Biltema kan du handla kampanjprodukter till specialpriser, skapa inköpslistor för alla tillfällen och få en översikt över dina köp med digitala kvitton.

GPS- antenn m FAKRA kort rak. Du får även förtur till vår kundservice, utökat öppet köp och förlängd garanti på utvalda varumärken. Tack vare mångårig erfarenhet av branschen kan vi erbjuda skräddarsydda lösningar som är anpassade efter just dina specifika behov.


Själva fästet till antennen är i sig ca 6-8cm och vinklar grader. Det jag söker är en utbytes antenn som är ca 10cm lång (max) och ändå har ok mottagning så jag kan höra radio även när jag kör med grejer på taket. Var hittar jag en kort utbytes- antenn till min bil ? Har letat själv men utan resultat. Söker en kort antenn till en Golf. Så hoppet står till att någon här kan tipsa om var jag hittar den.


Vi erbjuder händiga människor ett brett och noga utvalt sortiment av produkter för hemmet, trädgården och fritiden till låga priser. Vi vill att människor ska vilja fixa saker själva. Se vårt urval av Biltillbehör. Ny fräsch antenn till bilen din? Då har du hittat rätt, här hittar du nämligen vårt utbud av antenner ! Produktkategorin kan innehålla rabatterade eller nya varor till exempel.


Välj och vraka, hoppas det smakar.

För att komma till kategorin direkt via erbjudandet kan dem klicka på den här länken. Korta antenner till jaktradio Albecom. På Campingtillbehör4u. TV antenn för husvagn eller husbil.


Vi har också helautomatiska paraboler som själv vrider på mottagarenheten och riktar in sig på rätt satellit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg