fredag 29 mars 2019

Hur kollar man saldo på tele2

Hur kollar man saldo på tele2

Håll koll på allt med Mitt TeleI Mitt Telehar du koll på allt som rör ditt abonnemang. Här kan du bland annat ändra ditt abonnemang, följa din förbrukning samt se fakturor. Om du vill hålla koll på ditt saldo hos Comviq så gör du det enkelt i vår app, på din mobil eller webben.


Följ bara instruktionerna du hittar här. Har precis bytt till telepå mobilen och vill kolla hur mycket saldo jag har, vilket nummer ska man ringa? Fragbite är sveriges största sida om esport. Counter-Strike: Global Offensive, League of Legends, Dotaoch Overwatch. Tjenare precis köpt en T7med teleabonemang!


Kolla ditt saldo Så kollar du saldo. Läs mer om hur du laddar ditt kontantkort. Hur kollar man saldot på sitt kontantkort på mobilen om man har tele? Svar på allt är ett community-baserat forum där medlemmar kan ställa frågor om vad som helst.


Vi har samlat många år av kunskap och publicerar nu detta för alla att ta del av. Du kan också ringa kortnr 2för att kontrollera ditt saldo och kortets giltighetstid. Du kan ringa med ditt Comviq Kontant-kort i månader från första påtankningen och du kan ta emot samtal i månader från första påtankningen. Varje gång ett nytt värdebevis tankas på förlängs giltighetstiden på samma sätt.


Om du någon gång varit på ett hotell, kafé eller liknande och surfat på en bärbar dator så har du troligen använt ett trådlöst nätverk. Det är också vanligt att man har ett trådlöst nätverk hemma eller på kontoret. När jag loggar in på mitt teleför att kontrollera min mobildata förbrukning så står det 0? Jag har telesnackis med mobilsurf mini (200Mb).


Hur tusan menar teleatt man nu ska kunna ha koll på detta? Dåligt att teleinte har någon app för mitt teleoch ännu mer dåligt att det inte fungerar via webbrowsern. För att se ditt saldo eller hur mycket surf eller minutrar du har kvar på ditt kontantkort loggar du antingen in i appen Telenor Ladda eller på ladda. I Resurs Banks app Loyo kan man lägga in sitt presentkort genom att ange kortnummer för att på så sätt kunna.


Hur som helst fixades det när mannen i telen bjöd på kr till kortet så minusbeloppet. Men jag undrar hur kollar man saldo på ett kontantkort? Vi på Comviq har en rad smarta kortkommandon för dig som kund. Som medlem kan du här läsa lite kort info om Mannikel och.


Hur kollar man saldo på tele2

Du kan se ditt saldo , dina senaste påfyllningarna och hur länge ditt nuvarande värdebevis är giltigt. Sen kan du skapa konto på comviq's hemsida där du kan logga in och se. Fyll på -appen fungerar även för dig som har 3Bredband kontant. Det gör du via hemsidan, välja Jojo-tjänster och ”Se saldo.


Fyll i kortnummer samt CVC-ko klicka på Se mitt kort och sedan på ”Återladda”. Laddningen skickas då ut till biljettsystemet igen. Tänk på att du behöver vänta timmar innan du kan göra ett köp med Jojo-kortet på en buss eller biljettautomat.


Det må låta som en lustig frågeställning men idag är det långt ifrån alla som vet vilket telefonnummer de själva har. Processen att ta reda på sitt eget nummer skiljer sig åt beroende på vilken telefon och operatör du använder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg