måndag 15 oktober 2018

Hur snygg är jag bild

Stort urval av mobiltelefoner. Köp online och få snabb leverans! Se vårt sortiment av klocker här. Leverans till din dörr på 48timmar! Du vet att du inte är ful.


Men av någon anledning ser du alltid ut som en träsko på bilder. Det är jobbigt, vi vet. Därför har vi plockat det bästa från Buzzfeeds lista för att du ska veta en sak.


Vi ser alla ut som åsnor på bild trots att vi är söta IRL. Nej, jag är tillräckligt snygg utan ;D Ja, fast inte överdrivet mycket. Ja självklart, mycket foundation, mascara och rouge på kinderna! Jag får ofta frågan hur man på ett snyggt och enkelt sätt kan placera text på bilder. Så här kommer ett bra tips till dig som önskar få till så där tjusiga bilder till dina sociala kanaler.


Hur snygg är jag bild

Och hur du kan få till en enhetlig stil. Skapa enkelt och snyggt med Canva. Mitt tips till dig är Canva. Baseras alltså människans snygghetsbetyg beroende på hur snygga ens vänner och ens sångröst är ? Extremt patetiskt och bekräftelsesökande.


Men ibland behöver man höra att man är snygg. Fick inpiration av en kille på en annan tråd. Jag är en sån som nog få tycker är snygg , speciellt inte på bild. Men jag har någon slags sex appeal (så jävla töntigt ord!) och uppfattas därför som snygg ändå av många män. Men skulle de se mig på bild så skulle de nog inte tycka det.


Hur snygg är jag bild

Och efter såna här inlägg brukar jag alltid få en tillströmning av besökare på min blogg, som ska döma själva. Saken är att jag inte förstår hur någon nu skulle tycka att jag är fin, eller ser Okej ut med tanke på vad JAG ser själv och det jag tänker. När jag håller föreläsningen är jag känd för att trollbinda folk och då är bilderna väldigt få och består mest av dokumentära bilder.


Nu ska jag göra en presntation som jag ska lägga ut som en webbföreläsning, jag lägger på en speaker till bilderna. Pixelbilder, å andra sidan, blir suddigare och suddigare ju mer de förstoras. Tänk också på att du med stående bilder får med mer av dig själv, och risken blir mindre för överflödiga bilder. Vill man ha en roligare bild får man gärna göra en grimas, det tycker jag är kul!


Ingen är attraktiv när han är full, du kanske känner dig svinhet men det folk omkring dig ser är någon som står där med slapp mun, stirrande blick, lite ostadig på benen och med en doft som påminner mer om en sunkig sjöman än en fräsch havsvind. Hur sugen blir man inte? Johanna – daisybeauty. Guu va läckra dessa frisyrer är ! Blir ju så jäkla sugen på att klippa av håret när jag ser hur snyggt det är med kort hår på dessa snygga blondiner. Men några saker man kan tänka på är att bilder med många små detaljer och många olika färger kan tendera att bli lite röriga som svartvita.


När färgen försvinner i en sådan bild blir den lätt rörig och svår att titta på. Givetvis finns det undantag, men jag brukar tycka att det är en bra tumregel. Du ser nog en bild framför dig, och jag också - fast jag egentligen önskade att jag stod fri och inte brydde mig.


Hur snygg är jag bild

Jag ser ibland en liten gubbe på en bild som någon delar på sitt konto. När man klickar på gubben syns namnet varifrån bilden kommer. Jag tycker den varianten är snyggare än den där repost fyrkanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg