fredag 3 november 2017

Beloved fotografering

Beloved fotografering

Du hittar enastående upplevelser i hela Sverige. Ge bort en oförglömlig present! Beloved - Portfolio med bilder där jag använder en ny teknik inom porträttfotografering som heter beloved.


Blir du intresserad av att boka en egen fotografering så kan du gå in via denna länk och läsa mer om mitt nya projekt BeYOUtiful som denna fotografering innehåller en hel del av. Tänk att en jobbig upplevelse i livet kan mynna ut i något helt nytt och positivt! Jag fastnade för Johannes sprudlande energi när vi pratade i telefonen och fick känslan av att vi skulle göra en beloved-fotografering med fullt fokus på deras relation och känslorna. Jag berättade, han ställde frågor, undrade och så bad han om att få sova på saken. En ljummen sensommarkväll vid havet i Varberg kan det bli mer romatiskt?


Få en liten mysig stund tillsammans och memorera detta med en beloved fotografering på stranden i Varberg. Christina och Per kontaktade mig för de ville göra något mysigt på sin ettåriga bröllopsdag. Michaela Edlund fotograf hade en utbildning och vi var hennes medhjälpare #128578; Här ser ni resultatet.


Ni får säga vad ni tycker #128071; Elözö heten az a megtiszteltetes ert hogy kivalasztottak minket egy “szerelmespar” fotozasra. Hojta till på info(at)tovelundquist. I början sover de mest och det är just de bilderna som oftast efterfrågas när det gäller nyföddfotograferingar och därför undviker jag 2-månadersperioden som är den svåraste. Beloved fotografering i Drottning Silvias rosenträdgår Pildammsparken.


För mig är Beloved det absolut bästa och mest naturliga sättet att få fram de där äkta känslorna som man inte trodde att man kunde förmedla under en fotosession. Jag fotar alltid i befintligt ljus som också känns mest naturligt och tillsammans med Beloved – inriktning är detta ett vinnande koncept. Två bilder från gårdagens fotografering med Magnus och Linda. Vi gjorde detta som en så kallad Beloved-fotografering. Detta innebär att jag jobbar med olika metoder för att få paren att slappna av, och till och med glömma att de är framför en kamera.


Beloved fotografering

Vad vi vill är att få fram och fokusera på kontakten mellan dem som fotografera. Agneta var väldigt osäker före fotografering eftersom hon kände sig obekväm framför kameran, men detta visade sig ju inte vara som att gå till en vanlig fotograf. Ta en titt på bilderna så får ni se hur roligt vi hade tillsammans! Som fotograf, vill jag förbereda mig inför en Beloved session genom att lära känna dig lite i förväg, ni kommer att få lite frågor som jag gärna vill ha svar på, ibland tom uppdrag att ta med till fotograferingen. Förbered dig på en rolig och kärleksfull timma.


Sandra och Tobbe gjorde en beloved fotografering och jag valde Birgittas udde som plats då solen var framme och inte ett moln på himlen. Så ivrig att få visa dessa bilder för er, bilder från en alldeles underbar Beloved-fotografering i Malmö, och ändå saknar jag nästan ord. En varm sommarkväll med glittrande hav och glada skratt och kärleksfulla kramar från det här fina fina paret, helt enkelt en fotografering när den är som bäst. Kärlekspar vid Beloved-fotografering Göteborg Parfotografering i beloved -stil, Göteborg. Beloved , eller som det numera också kallas, Moments Design, är en teknik jag som fotograf använder för att få människor att glömma bort kameran och istället fokusera på varandra.


Beloved fotografering

Blivande brudpar har kul på Beloved-fotografering Parfotografering Göteborg - lekfull beloved-fotografering. Location: Kviberg, Utby, Göteborg. Keywords: beloved (9), lek (3), parfoto (15). Juliana Wiklund tar hjälp fototekniken Beloved (numera kallat Moment Design) för att plocka fram den här speciella upplevelsen tillsammans med de par hon fotograferar.


I den här kursen ger Juliana tips på hur du skapar en trygg och härlig atmosfär när du fotograferar par, både yngre och äldre. Beloved , en helt perfekt upplevelse att göra som förlovningsfotografering men självklart passar denna typ av fotografering precis lika bra om man varit tillsammans år eller år. Läs mer på den här sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg