torsdag 16 februari 2017

Hbo nordic ryckig bild

Hitta den bästa VPN-tjänsten för HBO utomlands. Se svensk TV inom min. Jag hade tänkt att köra det på min PC som är kopplad till min TV. Jag har provat webbläsarna Chrome, Edge och FIrefox men tycker att bilden är väldigt ryckig.


Hbo nordic ryckig bild

Jag vet att HBO - nordic kör med flash. Jag upplever dock att bilden är väldigt ryckig när jag kör HBO på min pc. HBO nordic använder sig av flash. Väldigt dåligt flyt i rörliga scener.


På mitt psflyter det mycket bättre. Problem vid uppspelning av HBO Nordic - Moln- och. HBO laggar trots skaplig dator - Moln- och. HBO - Bara jag som upplever dålig bildkvalité?


Jag har fått problem med att HBO hackar när jag försöker titta på en film därifrån. Ryckig bild på hbo nordic? Felet är ganska nytt, jag har använt HBO bortåt ett år utan problem tidigare.


Jag har inga problem med Netflix, Cmore, Viaplay, SVTplay eller Plejmo. Tjänsten inte fungerar? Här kan du se vad som händer.


Här är första bilden från ”My brilliant friend – The story of a new name”, andra säsongen i den tv-serie som baseras på Elena Ferrantes romankvartett. Margherita Mazzucco och Gaia Girace gör rollerna som Elena respektive Lila. I Sverige sänds tv-serien på HBO Nordic - läs mer om nya avsnitten. HBO erbjuder alla säsonger av serier i världsklass och ett brett utbud av filmer, dokumentärer, komedispecialer och underhållning för barn.


Se alla säsonger av de mest hyllade serierna, till exempel Game of Thrones, Westworl The Handmaid’s Tale, Big Little Lies, True Detective och Silicon Valley samt klassiker som The Wire, The Sopranos, Entourage, Sex and the City och True Blood. Alla som sörjer att det inte blir fler säsonger av den utmärkta tv-serien ”Looking” kan glädjas åt filmen Looking: The Movie som får premiär på HBO Nordic i sommar. Hur ofta har man inte blivit frustrerad av tv-serier som inte avslutas ordentligt på grund av att de blir nedlagda? HBO Nordic skriver i sin Teknik-FAQ att bildproblem ”oftast orsakas av dålig bredbandsuppkoppling”. Jag vågar lova att det är en lögn, eftersom helskärmsbuggen är så extremt vanlig.


Alla drabbade jag kommit i kontakt med via sociala medier har, liksom jag själv, fiberhastighet – ändå får vi alltså av supporten rådet att starta om routern. Har lite problem när jag skall kolla på vikings via streamingtjänsten från hbo nordic. Upplever att bilden är ryckig i mellanåt och det flyter helt enkelt inte. Upplösningen är bra och det hackar inte som om filmen skulle buffra. Amerikansk kvalitets-TV.


Bäst för att hänga med i de nya amerikanska serierna utan att behöva vänta. Som HBO -kund kan du logga in för att få tillgång till alla våra serier och filmer var som helst i EU. Du kan inte skapa ett nytt HBO -konto i din nuvarande region.


Hbo nordic ryckig bild

Det är ett passivt tittande för den som vet vad den vill se och som vill ha mycket av samma. HBO Nordic är inte gjort för att man ska upptäcka nya filmer eller utforska biblioteket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg