måndag 30 november 2015

Hur flirtar killar

Lättare sagt än gjort, right? Hur svårt det än känns idag så lovar jag dig att flirtning är en färdighet som du definitivt kan lära dig att behärska! I denna artikel får du massor av tips på hur du kan flirta med hjälp av ditt kroppsspråk. Killar hur flirtar ni med kvinnor ni är intresserade av?


I den här videon berättar jag om hur du använder ditt kroppsspråk för att flirta!

Hoppas ni gillar videon! Glöm inte att prenumerera om du vill. Du måste vara försiktig när du skickar ett textmeddelande som det här eftersom det bokstavligen kan ge din kille en hjärtinfarkt. Det är ett välkänt faktum att killar gillar att få oralsex, så om du skriver ett förföriskt budskap som det här kommer han omedelbart att föreställa sig dig när du suger av honom. Det är nog väldigt individuellt hur killar för sig när man flirtar.


Frågar han om du tar den i tvåan är han intresserad. Men bara om du tar den i tvåan. I övrigt så finns det nog ingen som kan säga några direkt klara signaler för hur det är generellt.

Många blickar och överdrivet pratsam kanske. Och har insett att jag helt glömt bort hur man flirtar. S Lite lätt så där med folk jag känner går det bra, för då är det ett skämt. Men när det faktiskt gäller en kille jag vill flirta på allvar me nej då låser sig allt och jag vet inte vad jag ska säga, göra eller ens vart jag ska titta. Hon efterlyser mer uppvaktning och mer uppmärksamhet, och främst från männens sida.


Själv flirtar hon så mycket hon kan och hinner, och tycker att det är det roligaste som finns. Ibland tror jag att storken har tappat mig på vägen till Sydfrankrike, eftersom jag beter mig mer som en sydeuropé än en svensk. Flirta med killar Det bästa tricket när det gäller att flirta med killar är att le mycket. Det är dessutom ett trevligt trick som gör oss gladare och får oss att må bra eftersom leendet i sig kan hjälpa kroppen att bli på gott humör. Man kan le fastän man inte är glad och många märker då hur de automatiskt blir lite gladare.


Hur du använder händerna för att flirta med honom. När du har fått hans uppmärksamhet, ta saker till nästa nivå genom att införa touch. Ofta kan det vara ganska förvånande att beröras under samtalet. Vissa kulturer är mer taktila än andra, men om en kille gillar dig kommer han att märka när du rör honom! Risken finns alltså att du misstolkar och gör bedömningen att han eller hon är ointressera när det egentligen förhåller sig tvärtom.


Din typ är… Flest A – den lätt smöriga. Den artiga flirtar genom samtal och den fysiska biten kommer senare.

Du är flirtig på gränsen till smörig – här gäller det att se upp! Vissa kommer att uppskatta din traditionella flirtteknik, andra kommer kanske tycka att du är lite för mycket. Egentligen handlar det mer om HUR du levererar replikerna än VAD du faktiskt säger.


Inlägg om Hur man flirtar i norra Sverige skrivna av Maja Gräddnos. Man med frisyr á la Robert Aschberg Vad är det för fel på gifta män Pommes och bea, kan vara hur flirtar man med killar på sms en utav få böcker som fått mig att gråta. Hur ser det ut på flirtfronten för närvarande? Jag har fokuserat väldigt mycket på mig själv efter ”Robinson” och har inte tänkt på killar.


Men det är extremt många som flirtat med mig. Jag får kärleksmejl hit och dit, killar ringer och sms:ar hela tiden och vill träffas. Undvik kanterna och se hur långt du kan ta bollen i det spännande 3D-spelet Idag tänkte jag ta upp våran kära Alfons Åberg.


Vi tjejer kan ägna timmar åt att analysera killar varför hör han inte av sig, visade jag mig för intressera prioriterar han polarna högre? Här avslöjar männen själva hur de egentligen fungerar. Det är den amerikanska tidningen Allure som har tagit reda på hur killar tänker kring dejting, relationer, sex -och allt däremellan.


Här är några tecken på att en blyg kille försöker få din uppmärksamhet. Många killar kan lära sig en del från hur flirtar man som tjej. De brukar ofta använda kroppspråket fullt ut och kan visa vad de tycker om en kille utan att säga ett ord. På nätet är man mer jämlik, där är det mer personligheten och det man säger som är viktigt, något som både tjejer och killar brukar tycka om. Hur vet man om en kille är intresserad?


Vi kan inte lova att vi vet exakt hur killar tänker, men vi har i alla fall satt ihop en lista med säkra tecken på att han gillar dig. Det kan handla om kroppsspråket, en blick eller hur han beter sig i din närhet – här är tecknen på förälskelse du inte vill missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg