måndag 2 april 2018

Trazim zenu za brak svedska

Zdravo, imam godina. Kosa mi je Smeđa, a boja očiju Plava. Za više detalja pogledaj. Bez tetovaze i pirsinga. Imam godina, zivim u Engleskoj, fakultetski sam obrazovanom,.

See actions taken by the people who manage and post content. Ozbiljna za brak javite se. Sve neke avanture i avanturice, a nikako da naletim na pravog frajera, koji bi me odveo pred oltar. Kupac snosi troškove dostave. Trazim srodnu dusu za vezu i brak.


ZA OŠTEĆENJA U TRANSPORTU NISAM ODGOVORAN, zato sto parfeme pakujem najbolje sto mogu. Tražim muškarca za fiktivni brak.

Situiran, zaposlen, kulturan, dobre duse… imam 58. Zivim u Velikoj Plani. Imam svoju kucu i sve sto je potrebno za normalan zivot.


Voleo bih da upoznam dobru zenu , dobre i iskrene naravi, pruzicu joj sve sto je u mojoj mogucnosti u zivotu i naravno da zajedno docekamo starost. Cao ja sam momak nikad zenjen i bez dece godina, trazim devojku za ozbiljnu vezu a kasnije i brak. Kategorija: Brak Muška osoba traži žensku osobu.


Iskrenu i usamljenu ženu za ozbiljnu vezu, suživot ili bar društvo i poznanstvo tražim. Nisam najzgodnija, ali tražim. Veoma mi je bitno da je zena,dobra,iskrena i naravno te osobine moze ocekivati i sa moje strane. Oglasi za Lični kontakti (107) Lični kontakti - devojke i žene za brak ili vezu.


Ponude za vezu, brak ili druženje. Devojke sa sela, dame, razvedene i udate žene za druženje. Oglasi lične prirode za upoznavanje devojaka i dama zarad ozbiljne veze. Bračne ponude za život udvoje u zemlji i inostranstvu.


Najveća ponuda oglasa za brak i vezu.

Pretražite oglase na Oglasnik. Fiktivni brak , Svedska : 25. Jer mi trazimo za Vas. Samostalna sam i imam svoja primanje. Upoznavanje Žena za Brak je deo mreže sajtova Online Connections, koja uključuje razne sajtove za upoznavanje.


Srbiju, na raspolaganju su vam oglasi za Beogra oglasi za Novi Sa Niš, Kragujevac itd. Više nema potrebe da kupujete štampane oglasnike kao što su Halo oglasi, Novosti oglasi, Krov oglasi kad najveći broj ljudi danas pretražuje internet kada želi nešto da kupi ili nađe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg