onsdag 6 september 2017

Darlings fyrbenta

Jämför priser och läs omdömen. Nana is very caring toward the Darling children and treats them as her own pups. The children cherish Nana as an important family member.


Darlings fyrbenta

When Nana was taken to the dog house for the night, it was considered a cruel punishment for the Darlings. På fredag ska de två- och fyrbenta stjärnorna prisas på Årets Hästgalan. Då kommer galan ledas av Per Skoglun 3 och Kristin Kaspersen, 49. Det ska bli otroligt roligt att få vara tillbaka i travvärlden, om än bara för en kväll, säger Kristin Kaspersen. Kill your darlings ” är ett välkänt begrepp inom reklambranchen.


Det innebär att man vågar bryta gamla invanda trygga mönster, vågar ta bort något som funkar hyfsat och ersätta det med något annat som man tror på sikt kommer funka ännu bättre! Jag saknade dem konstant och tvingade hundvakten att skicka bilder varje dag på våra älsklingar, och när Victoria reser i sitt arbete och ringer hem så är det inte bara mig hon vill prata med. Jag kopplar på högtalartelefonen så att hon kan samtala med Lady och Darling också. Att de fyrbenta familjemedlemmarna lever ett behagligt. Där Leka omkom på plats och Putte lite senare krockade med en bil och vi var tvungna att ta bort honom för skadorna han ådrog sig.


To Moon and back my darlings , Leka och Putinthepower. Saknaden blir stor och man inser hur fort allt kan förändras, så ta hand om er och alla fyrbenta vänner vi har”, skriver Katrin Frick. Vaknade vid av att mina fyrbenta killar stod vid sängkanten och stampade med tassarna. Då hade jag vakendrömt i ca timme.


De din fyrbenta vän det bästa som de förtjänar. Hos oss hittar du länkar och information om ett gigantiskt utbud härliga produkter för hundar och katter. Efter det så ska jag ut till mina egna fyrbenta darlings.


Darlings fyrbenta

Jag ska även passa på att kontakta hovis till Heddan idag, då hon behöver fixas i fötterna. Har gått en tid sedan sist. Hela veckor faktiskt. Men, eftersom hon går barfota så har hon slitit hovarna naturligt, och de är inte långa i tårna så att det stör.


Ta med din fyrbenta darling och njut av god mat och dryck i mysig atmosfär. Den janurari är det äntligen dags. Välkomna att kika på våra fantasktiska fyrbenta vänner! Klicka i listen brevid på respektive kategori så hittar du våra ponnyer och hästar.


Alla fina bilder i hästarnas presentationer är Fotade av Nora Sandberg eller Moa Regard. Vill ni köpa dessa bilder så hör av er till oss så får ni kontakten! Chelsea Darling Sweater.


Anna Kilberg Hundtröjor. Bäst pris just nu: Hämta erbjudandet. I våra huvuden har vi redan klätt rummet med montrar, tapeter, pulpeter och foton.


Darlings fyrbenta

Här kommer förpackning och produktion samsas om utrymmet och ni är varmt välkomna att följa med på resan. Men först kommer vi behöva döda några darlings som inte får följa med på resan och det kommer inte att bli lätt, alla är ju så fina! Nu skall jag fixa mat till mina darlings ! En riktigt fin “kvällen-före-det-smäller” önskar jag Er!


Men tänk på de som smällare inte gillar….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg