fredag 8 september 2017

Mitt spotify år 2016

Ett årtionde har kommit till sin ända. Alla har haft ett unikt år på Spotify. By using our website and. Get Spotify Open Spotify You look like someone who appreciates good music.


Listen to all your favourite artists on any device for free or try the Premium trial. Gå in på den här länken och klicka sedan på ”Visa på Spotify ” så kommer du till samtliga spellistor, inklusive din personliga spellista för året som gått.

Spotify har, sedan ett par år tillbaka (?) haft en ganska trevlig funktion i slutet av varje kalenderår som gör att man kan se hur mycket, och framfö. Efter man anslutit sig till tjänsten med sitt Spotify -konto så får man bland annat statistik över vilka musikgenrer man har lyssnat på mest, vilka artister man lyssnat mest på, var artisterna man lyssnat på kommer från (endast för premiumabonnemang) hur mycket man har lyssnat på Spotify och lite annan statistik som kanske kan vara. Kolla in dina favoriter bland artister, låtar, genrer och mer.


Ni kan ta en titt på ert Spotify - år på denna adress. Jag har gjort det och i år hade jag rätt bra koll för det var inga direkta överraskningar. Har du frågor, svar eller tankar om Spotify ? Ställ din fråga eller gå med i vår Community!


Close Vi använder cookies för att leverera en optimal webbupplevelse. Genom att använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies i enlighet med vår.

Om du betalar för Premium Family via en av våra partner ser du inte den nya planen ännu. Du får ett e-postmeddelande. När jag loggade in på Spotify idag så var alla mina spellistor borta? Snälla spotify hjälp mig att få tillbaka dem. Spotify is a digital music service that gives you access to millions of songs.


De är årets mest spelade på Spotify. Justin Bieber, Rihanna och Miriam Bryant har alla haft ett strålande år , åtminstone räknat i antal spelningar på Spotify. Allra bäst har det gått för rapparen Drake som toppar de flesta av Spotifys listor. Spotify Familj kan beställas av dig som har ett mobil- eller fast bredbandsabonnemang hos oss.


Tevippen Hm, om Spotify har problem med marginalerna borde de antingen öka andelen reklam eller höja priserna på Premium så får de mer pengar, vilket även ger mer pengar till artisterna om Spotify delar med sig. TEXT: Kristoffer Törnmalm Foto: TT. Terrordå krig och folklig vrede mot en politisk elit.


Samtidigt var det ett år då rocken blev finkultur och Sverige skrev filmhistoria. Jag köpte spotify premium igår. Jag har kollat riktigt noga och koden jag skrev in i rutan är samma som på kortet och det står exakt likadant som på kortet. Jag har till och med väntat timmar och provat, men det går inte.


SEK) till skivindustrins rättighetsinnehavare. Hur gör man då för att se sin egen spellista över året som gått?

Logga in via spotifywrapped. Du kan också se hur länge du lyssnat på musik under året som gått, hur många artister och låtar du lyssnat på och hur många genres du tagit dig igenom. För endast kronor i månaden får du ett Spotify Premium-konto som ger tillgång till miljontals låtar inom alla genrer och de allra flesta artister. Spotify är den perfekta tjänsten för alla musikälskare! De erbjuder musik från både små och stora skivsällskap som Sony, EMI, Warner Music Group och Universal.


Jag tycker det var riktigt kul att se en uppställning över vad man lyssnat mest på via Spotify. Nu finns det ingen anledning för en familj att dela på ett premiumabonnemang. Anslut upp till fyra fem medlemmar och spara massor med pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg